silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod
29 sty 2018, o 16:43
Witam wszystkich.
Juz kiedys tu pisalem.
Posiada kolejny problem z moim volvo S40 1.6 d 2007 rok.
Auto po przeczyszczeniu DPFa skasowane bledy ale nie moge go rozpedzic dalej jak do 3tys/min no ni hu hu wiecej nie chce.
Wszystkiego probowalem. niby nie ma turbo ale wszystkie weze sprawdzone czy gdzies lewego powietrza nie dostaje.
Nie kopci jezdzi normalnie do 3tys. Dalej nie chce. Czytalem ze trzeba jakiegos plynu Fap czy jakos tak dolac ale ja niestety nie mam takowego zbiornika.
Juz nie mam pomyslu, Jest ktos w stanie mi pomoc?? Bardzo prosze dluzej tak sie juz nie da jezdzic a nie dlugo do Polski musze jechac a w takim stanie sie nie wybiore.
POMOCY
29 sty 2018, o 23:07
Zbiornik jest nad tylną belką, zobaczysz z podnośnika/kanału, samo czyszczenie FAP to bajka i mitologia, pomaga wymiana i kasowanie licznika wypaleń.
Jak dużo oleju motor wywala w układ dolotowy, czy wyryski są szczelne (olej w około wtryskiwaczy).
Przebieg? Czy auto wywala jakieś info na wyświetlacz.
30 sty 2018, o 05:58
Witam kolege.
Problem w tym ze praktycznie wogole oleju nie bierze. Jeden 3 bodajze wtrysk delikatnie sie poci ale do tego czasu jezdzil normalnie. Przebieg to 170tys. Po wyczyszczeniu dpf i skasowaniu bledow do drugiego odpalenia nie ma zadnych problemow. Przy trzecim wyskakuje ikonka check engine i blad ktory pokazuje to particuler filter i caly czas wraca. juz nie mam pomyslu
30 sty 2018, o 08:05
Albo FAP jest zapchany (może kasowanie licznika wypaleń coś da) albo koniec płynu ułatwiającego wypalanie.
30 sty 2018, o 08:08
A jeśli jest olej w okolicach wtrysku to znak że są wtryskiwacze do uszczelnienia ( jeden lub więcej).
Jak czesto auto wypala filtr, czy jesteś pewien tego przebiegu?
30 sty 2018, o 15:30
Co do przebiegu jestem pewny na 10000% kupilem od pierwszej wlascicielki i wszystko udokumentowane.
Sprawa sie wyjasnila filtr byl zle wypalony i trzeba jeszcze raz to robic razem z calym demontazem.
Niestety okazalo sie ze ten wtrysk nie poci sie a bardzo leje i tez trzeba oddac do regeneracji (najlepsze jest to ze niemcy i tak wszystko wysylaja do polski razem z wtryskami i dpf do regeneracji bo jak twierdzil mechanik niemcy nie potrafia dobrze tego zrobic
)
No coz tak czy siak mam nadzieje ze wszytsko bedzie dzialac poprawinie.
Co do zbiorniczka tego z specjalnym plynem. U mnie w aucie go nie ma dziwne ale nie bede wnikal.
Chyba biedniejsza wersja.
P.S.
W pieknym serwisie w Volvo w Niemczech panowie mi powiedzieli ze oni wiedza gdzie jest usterka ale nie moga mi powiedziec taka maja polityke firmy zebym czasem nie pojechal i sam nie naprawil lub do innego warsztatu nie oddal
(( smutne ale prawdziwe
Pozdrawiam...
Bede pisal co do efektow zwiazanych z naprawa....
30 sty 2018, o 15:31
JacSwi napisał(a):A jeśli jest olej w okolicach wtrysku to znak że są wtryskiwacze do uszczelnienia ( jeden lub więcej).
Jak czesto auto wypala filtr, czy jesteś pewien tego przebiegu?
Auto ma dopiero 170tys przebiegu
30 sty 2018, o 17:10
Uszczelnienie wtryskiwaczy to taki urok tego silnika, dostajesz to w pakiecie z autem.
Możesz mieć suchy filtr, czyli bez dodayku do paliwa.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.