abart nie znam się to Ci jeszcze doradzę
1. Przeczyść pędzelkiem przepływomierz powietrza (musisz zdjęć obudowę filtra powietrza, do tego przepływomierza podłączone jest także złącze kablowe), obejrzyj filtr powietrza, jeśli jest zabrudzony a nie masz drugiego na ewentualną wymianę to przedmuchaj go sprężonym powietrzem).
Jeśli nie pomaga,
2. Odłącz wężyk podciśnienia od prawej przepustnicy kolektora dolotowego, a dokładniej przepustnicy dozującej gorące powietrze z Turbiny. Skoro masz wycięty FAP to możesz bezpiecznie jeździć z odłączonym wężykiem, jeśli w ogóle to jest przyczyną problemu u Ciebie. Odłączony wężyk podobno należy zaślepić np. poprzez złamanie go i owinięcie izolacją, choć ja uważam, że niekoniecznie gdyż to elektrozawór decyduje, czy w wężyku występuje podciśnienie. Szerzej problem opisuje kolega "golax" oraz "bnora" na peugeot.auto.com.pl
Czekamy na informację zwrotną.