silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod
Powrót do Mechanika DIESEL
przez funfel » 6 gru 2013, o 20:56
Cześć.
Mam problem podczas tankowania...a mianowicie musze bardzo powoli tankować, bo pistolet ciągle odbija jakby bak był juz pełny, przez to tankowania trwa wieki
Miał ktos może podobny problem? może trzeba bak odpowietrzyć...wie ktoś może jak?
Pozdr.
-
funfel
- 2 bieg
-
- Posty: 51
- Dołączył(a): 2 gru 2013, o 14:01
- Lokalizacja: Łódź
- Model: V50
- Silnik: 1,6 D2
- Rok produkcji: 2011
- Lokalizacja: Łódź
przez gertri » 6 gru 2013, o 22:23
Witaj. Są dwie diagnozy
-odpowietrznik wlewu zapchany
-świndel na stacji benzynowej (problem opisany w gazecie motoryzacyjnej), dotyczy ilości paliwa.
-
gertri
- 4 bieg
-
- Posty: 330
- Dołączył(a): 2 cze 2013, o 14:02
- Model: v50
- Silnik: 2,0 diesel
- Rok produkcji: 2009
przez hultaj » 6 gru 2013, o 22:38
Może nie zabłysnę ale jesteś pewny, że nie podjechałeś do dystrybutora dla ciężarówek?
..::HultaJ::..
"Nagrodą jest brak kary" 1bkpow
-
hultaj
- 4 bieg
-
- Posty: 303
- Dołączył(a): 29 lis 2013, o 13:28
- Lokalizacja: Łódź
- Model: V50
- Silnik: 2.0D
- Rok produkcji: 2005
przez gertri » 7 gru 2013, o 22:42
Do zbiornika dochodzą dwa przewody, jeden to wlew paliwa drugi równoległy to odpowietrzenie baku. W każdym aucie po jakimś tam roku produkcji jest gniazdo zabezpieczające wylaniu się paliwa np; przy dachowaniu, umiejscowione jest na wysokości końca rury wlewowej paliwa, a początkiem komory zbiornika. ( nic innego jak kulka zamykająca,,gardło wlewu).
-
gertri
- 4 bieg
-
- Posty: 330
- Dołączył(a): 2 cze 2013, o 14:02
- Model: v50
- Silnik: 2,0 diesel
- Rok produkcji: 2009
przez funfel » 17 gru 2013, o 22:21
Cześć. Pojechałem w końcu do mechanika...przedmuchal cała rurke odpowietrzajaca...i niestety problem nadal pozostał
macie jakieś pomysły co to może być?
-
funfel
- 2 bieg
-
- Posty: 51
- Dołączył(a): 2 gru 2013, o 14:01
- Lokalizacja: Łódź
- Model: V50
- Silnik: 1,6 D2
- Rok produkcji: 2011
- Lokalizacja: Łódź
przez gertri » 17 gru 2013, o 23:05
Witaj. Pisałem też o kulce zamykającej wejście do zbiornika, jest to zawór przed wylewaniem się paliwa podczas dachowania. Postaraj się ją dopchnąć przewodem (wężem gumowym) tak jak byś chciał spuszczać paliwo. Prawdopodobnie zawiesiła się w górnym położeniu. Odpisz jestem ciekawy jak poszło.
-
gertri
- 4 bieg
-
- Posty: 330
- Dołączył(a): 2 cze 2013, o 14:02
- Model: v50
- Silnik: 2,0 diesel
- Rok produkcji: 2009
przez gertri » 20 gru 2013, o 18:54
Nie ma możliwości, żeby nie można było wlać normalnie paliwo, to przeczy logice. 1 metr rury o średnicy ok., 60 mm. wlew paliwa oraz zawór odcinający i zbiornik. Jeżeli zawór na początku baku jest ok. to znaczy, że masz teściową (szmatę) w tej magistrali, coś to zapycha. Z uporem maniaka stawiam na zabezpieczenie.
-
gertri
- 4 bieg
-
- Posty: 330
- Dołączył(a): 2 cze 2013, o 14:02
- Model: v50
- Silnik: 2,0 diesel
- Rok produkcji: 2009
przez funfel » 21 gru 2013, o 12:16
Włożyłem do baku gumowy wężyk, chyba z metr.. I kurde nic nie pomogło
chyba zostaje mi podjechanie do serwisu Volvo
-
funfel
- 2 bieg
-
- Posty: 51
- Dołączył(a): 2 gru 2013, o 14:01
- Lokalizacja: Łódź
- Model: V50
- Silnik: 1,6 D2
- Rok produkcji: 2011
- Lokalizacja: Łódź
Powrót do Mechanika DIESEL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości