Problem z tankowanie

silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod

Powrót do Mechanika DIESEL

Postprzez funfel » 6 gru 2013, o 20:56

Cześć.

Mam problem podczas tankowania...a mianowicie musze bardzo powoli tankować, bo pistolet ciągle odbija jakby bak był juz pełny, przez to tankowania trwa wieki :-(
Miał ktos może podobny problem? może trzeba bak odpowietrzyć...wie ktoś może jak?

Pozdr.
Avatar użytkownika
funfel
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 51
Dołączył(a): 2 gru 2013, o 14:01
Lokalizacja: Łódź
Model: V50
Silnik: 1,6 D2
Rok produkcji: 2011
Lokalizacja: Łódź

Postprzez gertri » 6 gru 2013, o 22:23

Witaj. Są dwie diagnozy
-odpowietrznik wlewu zapchany
-świndel na stacji benzynowej (problem opisany w gazecie motoryzacyjnej), dotyczy ilości paliwa.
gertri
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 330
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 14:02
Model: v50
Silnik: 2,0 diesel
Rok produkcji: 2009

Postprzez hultaj » 6 gru 2013, o 22:38

Może nie zabłysnę ale jesteś pewny, że nie podjechałeś do dystrybutora dla ciężarówek?
..::HultaJ::..
"Nagrodą jest brak kary" 1bkpow
hultaj
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 303
Dołączył(a): 29 lis 2013, o 13:28
Lokalizacja: Łódź
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2005

Postprzez funfel » 7 gru 2013, o 20:28

:-)
nie...tankowałem już na trzech stacjach...na ostatniej nawet dałem zabłysnąć obsłudze, ale później mnie przeklinał że musiał tankować przez 15 minut...;-)
A wiecie może gdzie jest ten"odpowietrznik wlewu paliwa"? może jakieś foto :-)
Avatar użytkownika
funfel
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 51
Dołączył(a): 2 gru 2013, o 14:01
Lokalizacja: Łódź
Model: V50
Silnik: 1,6 D2
Rok produkcji: 2011
Lokalizacja: Łódź

Postprzez gertri » 7 gru 2013, o 22:42

Do zbiornika dochodzą dwa przewody, jeden to wlew paliwa drugi równoległy to odpowietrzenie baku. W każdym aucie po jakimś tam roku produkcji jest gniazdo zabezpieczające wylaniu się paliwa np; przy dachowaniu, umiejscowione jest na wysokości końca rury wlewowej paliwa, a początkiem komory zbiornika. ( nic innego jak kulka zamykająca,,gardło wlewu).
gertri
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 330
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 14:02
Model: v50
Silnik: 2,0 diesel
Rok produkcji: 2009

Postprzez funfel » 17 gru 2013, o 22:21

Cześć. Pojechałem w końcu do mechanika...przedmuchal cała rurke odpowietrzajaca...i niestety problem nadal pozostał :( macie jakieś pomysły co to może być?
Avatar użytkownika
funfel
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 51
Dołączył(a): 2 gru 2013, o 14:01
Lokalizacja: Łódź
Model: V50
Silnik: 1,6 D2
Rok produkcji: 2011
Lokalizacja: Łódź

Postprzez gertri » 17 gru 2013, o 23:05

Witaj. Pisałem też o kulce zamykającej wejście do zbiornika, jest to zawór przed wylewaniem się paliwa podczas dachowania. Postaraj się ją dopchnąć przewodem (wężem gumowym) tak jak byś chciał spuszczać paliwo. Prawdopodobnie zawiesiła się w górnym położeniu. Odpisz jestem ciekawy jak poszło.
gertri
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 330
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 14:02
Model: v50
Silnik: 2,0 diesel
Rok produkcji: 2009

Postprzez funfel » 18 gru 2013, o 21:21

Dzięki gertri...może uda mi sie to jutro zrobić, a jeśli nie to może w weekend (jade do teściowej na święta, więc chętnie wyjde :))...i oczywiście dam znać czy pomogło :-)
Avatar użytkownika
funfel
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 51
Dołączył(a): 2 gru 2013, o 14:01
Lokalizacja: Łódź
Model: V50
Silnik: 1,6 D2
Rok produkcji: 2011
Lokalizacja: Łódź

Postprzez gertri » 20 gru 2013, o 18:54

Nie ma możliwości, żeby nie można było wlać normalnie paliwo, to przeczy logice. 1 metr rury o średnicy ok., 60 mm. wlew paliwa oraz zawór odcinający i zbiornik. Jeżeli zawór na początku baku jest ok. to znaczy, że masz teściową (szmatę) w tej magistrali, coś to zapycha. Z uporem maniaka stawiam na zabezpieczenie.
gertri
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 330
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 14:02
Model: v50
Silnik: 2,0 diesel
Rok produkcji: 2009

Postprzez funfel » 21 gru 2013, o 12:16

Włożyłem do baku gumowy wężyk, chyba z metr.. I kurde nic nie pomogło :( chyba zostaje mi podjechanie do serwisu Volvo
Avatar użytkownika
funfel
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 51
Dołączył(a): 2 gru 2013, o 14:01
Lokalizacja: Łódź
Model: V50
Silnik: 1,6 D2
Rok produkcji: 2011
Lokalizacja: Łódź

Następna strona

Powrót do Mechanika DIESEL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości