[1.6D 110KM 03-07] Przybywa Oleju i wysokie spalanie POMOCY!!!

silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod

Powrót do Mechanika DIESEL

Postprzez spychciu » 27 mar 2015, o 10:27

Przepustnica wymieniona - wszystko działa jak należy
spychciu
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 8
Dołączył(a): 30 paź 2013, o 08:22
Model: V50
Silnik: 1,6
Rok produkcji: 2006

Postprzez krupa24 » 28 mar 2015, o 10:01

Kolego spychciu jaki jest koszt tej przepustnicy?
krupa24
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 29
Dołączył(a): 14 cze 2014, o 18:37
Model: v50
Silnik: 2.0 d
Rok produkcji: 2006

Postprzez spychciu » 1 kwi 2015, o 13:17

ok 300 zł używka
spychciu
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 8
Dołączył(a): 30 paź 2013, o 08:22
Model: V50
Silnik: 1,6
Rok produkcji: 2006

Postprzez Bertosz » 2 kwi 2017, o 21:53

Witam...dla osób które mają problem z wysokim spalaniem.U mnie zabrudzony czujnik temperatury cisnienia doladowania w przepustnicy powietrza.Auto paliło prawie 9l na 100km, taki zielony na 2piny(chociaż występują też czarne).Ponoć niektórzy mówią ze ich sie nie czyści tylko wymienia..uwaga to delikatna część wiec ostrożnie.Może też nie byc na nim sygnalu...można to sprawdzic podpinajac go pod miernik.Może też nie dzialac prawidłowo wtedy sprawdzamy go pod miernikiem dmuchajac ciepłym powietrzem w niego...Jesli jest ok to zmienia się wartość temperatury na mierniku.Pozdrawiam.
Bertosz
na luzie
na luzie
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2 kwi 2017, o 21:31
Model: V50
Silnik: 2.0d 136KM
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Łódzkie

Postprzez afecaf » 12 lut 2021, o 11:35

Witam Wszystkich. Od nie dawna mam Volvo v50 2.0d gdy go kupiłem już na poczatku był padnięty termostat (wymieniłem na Gates), z czasem zauważyłem że rura od przepustnicy od strony pasażera jest pęknięta również ją wymieniłem, raz wjeżdżając na nierówność zahaczyłem dpf o ziemie i pękł łącznik dpf z katalizatorem przesuwałem się bardzo powoli nic wiecej sie nie uszkodziło. Jednak ostatnio zaczęło przybywać oleju w silniku pomyślałem że dpf sie nie wypala moze byc zapchany czy też przez zerwany łącznik ciśnienie spalin było za małe aby go wypalić, doczytałem się też winna może być przepustnica postanowiłem zajrzeć okazuje się że od strony kierowcy nie ma wogole łopatek a faktycznie samochód gaśnie z opóźnieniem, wyświetlił się także bład tijd voor reg, service. Co robić od czego zacząć ? Czy po napraiwe przepustnicy i wymianie łącznika próbować wypalać dpf silnikiem ? Dodam że auto zaczęło wiecej palić i kopci na niebiesko (przy zapaleniu) chwile bardzo glsono pracuje jednak po chwili sie uspokaja.
afecaf
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 12 lut 2021, o 11:32
Model: v50
Silnik: 2.0d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Lublin

Postprzez JacSwi » 14 lut 2021, o 10:44

To przygotuj się na wydatki, spore, jak ogarniesz to wszystko, to co uszkodzone, pierwsze co to sprawdź luz turbiny, i obowiązkowo test przelewowy wtryskiwaczy.
Najwyraźniej ktoś wiedział że trzeba uciekać z tym autem bo szykują się koszta, temat jest o tyle dobry że możesz się podpierać częściami PSA i Forda.
JacSwi
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 652
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia strona

Powrót do Mechanika DIESEL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości