Przygasające światła mijania

instalacje: silnika, oświetlenia, sterowanie elektryczne podzespołami itp.

Powrót do Elektryka

Postprzez JacSwi » 29 gru 2016, o 22:56

Regulator napięcia,sprzegiełko jeśli alternator ma, masy i przewody głowne plusowe,i jak jest to przekaźnik alternatora, jest jeszcze opcja zwarć ale to już elektryk.
Zdejmij pasek napędowy z alternatora i odpal auto nastepnie zobacz czy napięcie skacze na aku(powinno być stałe,tyle ile ma aku). Napisz co się dzieje jak sprawdzisz.
JacSwi
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 511
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez zibi2009 » 2 sty 2017, o 20:02

kolego wymieniłem cały alternator na nowy i zero rezultatu sprawdziłem kable, masy , bezpieczniki i dalej nic, czujnik pod akumulatorem tez z sprawdziłem jest ok ostatnio zaczęło mi gasnąc radio z piskiem i zaraz sie załącza na mierniku w tedy na sekundę skacze napięcie ponad 15v i wraca do 14.7 14.6 14.7 14.5 i tak w kółko nie mam już pomysłów
zibi2009
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 5
Dołączył(a): 29 gru 2016, o 22:09
Model: v50
Silnik: 2.0 D
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Gorlice

Postprzez bosman » 2 sty 2017, o 20:58

Spróbuj jeszcze zrobić taki test - podmień aku.
bosman
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 195
Dołączył(a): 12 lip 2015, o 06:56
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: Ślesin

Postprzez JacSwi » 3 sty 2017, o 09:42

Aku może robić zwarcia w sobie i dawać dziwne napięcia. Ale za takie sprawy praktycznie zawsze winny jest regulator napięcia,czyli alternator.
Trafia się że i nowy ma kłopot,teraz pytanie,nowy czy regenerowany a może nowy bo inny,i czy ma te same parametry jak fabryczny.
Czy na zdjetym pasku też ma skoki napiecia,takim sposobem będziesz wiedział gdzie szukać i czy masz może led-y albo hid-y ewentualnie hak zamontowane
JacSwi
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 511
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez zibi2009 » 3 sty 2017, o 21:21

kolego kupiłem na allegro jako nowy oryginalny nie regenerowany przyszedł w oryginalnym pudełku wygląda na oryginał, parametry ma takie same numery takie same i po wymianie nie zmieniło sie nic kąpletnie a dodam ze jak wyciągnę bezpiecznik od regulatora to napięcie podchodzi pod 15v i wyskakuje czerwony trójkąt z komunikatem o za wysokim ładowaniu , zauważyłem ze jak wyłączę nawiew to w tedy brysnie światłami na ułamek sekundy i radio zgaśnie z piskiem i sie załączy, jest to możliwe iz cos sie usiłuje włączyć w samochodzie nap biegi wentylatora i one powodować te skoki napięcia albo nagrzewnica elektryczna cy cos w tym stylu możne to nie wina ładowania bo pali na dotyk nie ma żadnych błędów , jest hak ale fabrycznie montowany, kolega ma podjechać przełożymy akumulatory i dam zanc
zibi2009
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 5
Dołączył(a): 29 gru 2016, o 22:09
Model: v50
Silnik: 2.0 D
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Gorlice

Postprzez JacSwi » 3 sty 2017, o 21:41

O hak pytałem bo czasami woda dostaje się do gniazda i robi zwarcia.
Ale jeśli są takie akcje z błyskajacymi światłami to chyba będzie kłopot z wiązkami. Sprawdź jeszcze ten aku bo dziwnie że jak wyciagasz bezpiecznik to jest 15V
JacSwi
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 511
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez JacSwi » 3 sty 2017, o 21:43

A sprawdź jeszcze ładowanie ale przy alt. i daj znać ile daje.
JacSwi
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 511
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez zibi2009 » 4 sty 2017, o 22:29

znalazłem przyczynę po załączeniu samego ogrzewania na ful zaczyna błyskać światłami (skoki napięcia) jak ogrzewanie skręci na lo to nie błyskają wiec teraz tak albo elektryczna nagrzewnica ma przepięcia lub akumulator nie wydala i wyłącza nagrzewnice komputer bo jest zbyt dyzy pobór prądu jutro przełożę akumulator zobaczę co sie będzie działo dam znać, wygląda na to ze nie potrzebnie wymieniałem alternator he :roll: kolego przy alt jest takie samo jak na aku 14,6 14.5
zibi2009
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 5
Dołączył(a): 29 gru 2016, o 22:09
Model: v50
Silnik: 2.0 D
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Gorlice

Postprzez zibi2009 » 7 sty 2017, o 22:23

witam podmieniłem aku tylko na 75ah ale 3 miesięczny topli kręciłem ogrzewaniem i tak jakby mniej błyskało tymi światłami i nie skacze tak napięcie chociaż na oryginalnym volvo ma juz z 12lat dzis przy - 18 zapalił od śtycha ale jak kręciłem kierownica to światła przygasały podpoiłem pod prostownik to pokazywał ze jest naładowany na ful, sie zastanawiam czy kupić aku nowy czy wydzierać elektryczna nagrzewnice czy tak maja v50 ze jak z kreci ogrzewanie z max na lo to leko błyska światłami jak sie nagrzewnica wyłącza mam od nie dawna tego bolida i nie wiem a ma zrobić trasę 2000km i pasuje to rozgryźć
zibi2009
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 5
Dołączył(a): 29 gru 2016, o 22:09
Model: v50
Silnik: 2.0 D
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Gorlice

Postprzez Sabat » 19 gru 2017, o 07:53

I jak rozwiązaniem był akumulator?
U mnie są identyczne objaw, jak jest zimno i auto się nie nagrzeje drgają prezygasają światla mijania, konsoli, tak delikatnie. wystarczy wyłączyć ogrzewanie - nagrzewnicę i jest ok, Jak silnik złapie temperatury to objawy znikają.
Podejrzany jest aku bo ma juz swoje lata i chyba oryg...
Sabat
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 6
Dołączył(a): 7 sie 2017, o 14:50
Model: V50
Silnik: PB 1.8
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Szczecin

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron