radio

instalacje: silnika, oświetlenia, sterowanie elektryczne podzespołami itp.

Powrót do Elektryka

Postprzez bosman » 30 sty 2016, o 15:55

No to ładowanie ok. Na 90% to wina akumulatora.
bosman
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 195
Dołączył(a): 12 lip 2015, o 06:56
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: Ślesin

Postprzez rablik » 30 sty 2016, o 16:25

dzięki,więc zamawiam nowy aku :D
rablik
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 25
Dołączył(a): 21 sty 2016, o 14:06
Model: v50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: siedlce

Postprzez bosman » 30 sty 2016, o 17:36

Polecam akumulator marki Tuborg. Mają 3 letnią gwarancję, lepsze parametry niż konkurencja w tych samych wymiarach. Mają opracowaną jakąś dobrą metodę na ołów, że wchodzi go więcej i dlatego akumulatory tej firmy mają lepszy prąd rozruchu i pojemność niż konkurencja, a co za tym idzie są też cięższe. Z gwarancją również nie ma problemu nawet na wady powstałe z winy użytkownika, wymieniają na nowy. Więcej można dowiedzieć się z filmiku:

https://www.youtube.com/watch?v=r6hSh50 ... ture=share
bosman
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 195
Dołączył(a): 12 lip 2015, o 06:56
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: Ślesin

Postprzez rablik » 30 sty 2016, o 19:23

Z tego co widać to solidne akumulatory,no i dają trzy lata gwarancji a nie jak konkurencja dwa, cena też przystępna ,opinie mają też dobre,więc się skusze, a czas pokaże jak się będzie sprawował.
Dzięki kolego normalnie wiszę Ci połóweczkę :D


a dla zainteresowanych:
http://allegro.pl/akumulator-tuborg-sil ... 34065.html
rablik
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 25
Dołączył(a): 21 sty 2016, o 14:06
Model: v50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: siedlce

Postprzez bosman » 30 sty 2016, o 20:24

Ja mam 4 lata w 1.9tdi w aucie uzywanym na dojazdy do pracy. Czasami auto nie ruszane przez tydzień lub wiecej i kręci dobrze. Z czystym sumieniem mogę powiedzieć że warto zainwestować w tą firmę. Wcześniej varta Silver i ledwie 3 lata przelatała.
Podsumowując jestem zadowolony.
bosman
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 195
Dołączył(a): 12 lip 2015, o 06:56
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: Ślesin

Postprzez rablik » 3 lut 2016, o 17:36

po zmianie akumulatora wróciło prawie wszystko do normy,zostało te sporadyczne rozłączanie radia,a dzisiaj zauważyłem ze kierownica wielofunkcyjna rozłącza radio,gdyż do końca skręcę w prawo bądź w lewo to rozłącza i niekiedy jadąc na wprost i zastanawiałem się co może być tego przyczyna? i w najgorszym wypadku bym nawet rozłączył kostkę radia w kierownicy,tylko nie wiem która to kostka? i czy nie będzie pokazywać błędu?
rablik
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 25
Dołączył(a): 21 sty 2016, o 14:06
Model: v50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: siedlce

Postprzez Miszel » 3 lut 2016, o 18:03

To pewnie wiązka od sterowania w kierownicy się przełamała lub przetarła i robi zwarcia? Tylko to pewnie będzie ta dolna wiązka idąca w belce, bo krótka pod poduszką siedzi nieruchomo. Pod poduszką masz kostkę łączącą dwie wiązki, a krótka wiązka wpięta jest kolejną kostką w panel z przyciskami na kierownicy. Nie widziałem nigdzie tutoriali jak dostać się do tej dolnej ukrytej w belce kierowniczej i ją zdemontować. Z górną jest łatwo - http://accessories.volvocars.com/en-pl/S40(04-)/InstallationInstruction/Pdf/VCC-305267-1/2005/2.4i/Manual/default/S40%20(04-)%202005
Błędów nie będzie przyciski nie są programowalne. Możesz je dołożyć/zdemontować z każdego auta bez problemu. To jedna z niewielu rzeczy w tych autach którą można dołożyć stosunkowo łatwo bez softu.
Moja S-ka...

Sprzedam parę gratów do VOLVO i nie tylko - klik...

VIDA - odczyt i kasowanie błędów Białystok i okolice - kontakt: volvo_parts@o2.pl
Miszel
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 596
Dołączył(a): 8 lut 2015, o 11:11
Model: S40
Silnik: 2,4i
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Białystok

Postprzez rablik » 3 lut 2016, o 18:19

a czy może się orientujesz jak i gdzie można rozłączyć całe te sterowanie radia z kierownicy? gdzieś może przed belką? czy ta wiązka z kierownicy idzie bezpośrednio do radia?
rablik
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 25
Dołączył(a): 21 sty 2016, o 14:06
Model: v50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: siedlce

Postprzez Miszel » 4 lut 2016, o 19:19

Nie nie wiem co się dzieje poniżej kostki pod poduszką. Dalej nie miałem jeszcze potrzeb grzebać :mrgreen: Opcjonalnie sprawdź jeszcze czy to nie jakieś zwarcie w samych przyciskach odłącz wiązkę ewentualnie podłącz inne z drugiego auta i popatrz, czy problem zniknie
Moja S-ka...

Sprzedam parę gratów do VOLVO i nie tylko - klik...

VIDA - odczyt i kasowanie błędów Białystok i okolice - kontakt: volvo_parts@o2.pl
Miszel
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 596
Dołączył(a): 8 lut 2015, o 11:11
Model: S40
Silnik: 2,4i
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Białystok

Postprzez marcinv50 » 4 lut 2016, o 20:02

Nie znam się na elektryce.. ale może jest po prostu jakiś bezpiecznik odpowiadający za sterowanie w kierownicy - odłącz i sprawdź czy problem występuje.

Możesz tez rozebrać kierownice - może kostka jest po prostu nie do końca wpięta.
marcinv50
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 229
Dołączył(a): 1 gru 2014, o 21:40
Lokalizacja: Szczecin
Model: v50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2004

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości