rozruch silnika

silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod

Powrót do Mechanika DIESEL

Postprzez wargo » 12 cze 2013, o 16:43

witam. Podczas rozruchu zimnego silnika wszystko jest ok pali na dyg, natomiast gdy silnik jest nagrzany występują duże drgania i tak jak by nie łapał odrazu? wie Ktoś co to mozę byc? silnik 2.0d
Pozdrawiam
wargo
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 10
Dołączył(a): 12 cze 2013, o 16:37
Model: v50
Silnik: 2.0d
Rok produkcji: 2006

Postprzez Mar_Co » 12 cze 2013, o 18:59

Trzeba podpiąć pod komputer !
Może być wtrysk ,może być pompa ..... ect
V50/XC90/V60/XC60
Avatar użytkownika
Mar_Co
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 80
Dołączył(a): 28 kwi 2013, o 10:21
Model: XC60
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: POLAND

Postprzez wargo » 12 cze 2013, o 19:16

Pompa, myslalem ze w tym silniku sa pompo wtryskiwacze?, silnik pracuje idelanie chodzi mi tylko o sam rozruch? na zimnym jest wszystko ok tylko na nagrzanym tak nim jakos dziwnie zatelepie! Moze mial Ktos cos takiego?
wargo
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 10
Dołączył(a): 12 cze 2013, o 16:37
Model: v50
Silnik: 2.0d
Rok produkcji: 2006

Postprzez hosekk » 16 cze 2013, o 01:24

To jest common rail
Avatar użytkownika
hosekk
Admin
Admin
 
Posty: 272
Dołączył(a): 14 sty 2013, o 20:21
Lokalizacja: Lublin
Model: V50
Silnik: 2.0d
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Mar_Co » 16 cze 2013, o 08:11

wargo napisał(a):Pompa, myslalem ze w tym silniku sa pompo wtryskiwacze?, silnik pracuje idelanie chodzi mi tylko o sam rozruch? na zimnym jest wszystko ok tylko na nagrzanym tak nim jakos dziwnie zatelepie! Moze mial Ktos cos takiego?

Byż może dwumasa się kończy ? :!:
V50/XC90/V60/XC60
Avatar użytkownika
Mar_Co
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 80
Dołączył(a): 28 kwi 2013, o 10:21
Model: XC60
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: POLAND

Postprzez hosekk » 16 cze 2013, o 10:04

A przy gaszeniu silnika też telepie?
Avatar użytkownika
hosekk
Admin
Admin
 
Posty: 272
Dołączył(a): 14 sty 2013, o 20:21
Lokalizacja: Lublin
Model: V50
Silnik: 2.0d
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Lublin

Postprzez wargo » 18 cze 2013, o 07:14

jest to wyczuwalne ale dużo mniej. Podczas tylko samego rozruchu na nagrzanym silniku i dodatkowo tak jak by dłużej trzeba zakręcić żeby zapalił max 5sek dłużej niż na zimnym. Podczas jazdy zmiany biegów nie zauważyłem żadnych szarpań itp. pozdrawiam
wargo
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 10
Dołączył(a): 12 cze 2013, o 16:37
Model: v50
Silnik: 2.0d
Rok produkcji: 2006

Postprzez Tymek » 18 cze 2013, o 17:48

a swiece zarowe?
Tymek
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 20
Dołączył(a): 12 maja 2013, o 09:45
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2005

Postprzez wargo » 25 cze 2013, o 20:12

To swiece moga wplywac tak na rozruch jak silnik jest cieply, nag..?
wargo
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 10
Dołączył(a): 12 cze 2013, o 16:37
Model: v50
Silnik: 2.0d
Rok produkcji: 2006

Postprzez wilczyhak » 26 cze 2013, o 14:29

Świece nie maja nic do tego, zwłaszcza o tej porze roku.... Służą tylko do podgrzewania.
Avatar użytkownika
wilczyhak
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 267
Dołączył(a): 24 mar 2013, o 10:07
Lokalizacja: Rzeszów
Model: V50
Silnik: 2.0D-D4204T
Rok produkcji: 2005

Następna strona

Powrót do Mechanika DIESEL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości