Rygiel blokady kierownicy

Wszystko o amortyzatorach, sprężynach, układzie kierowniczym, końcówkach, drążkach itp.

Powrót do ZAWIESZENIE, układ KIEROWNICZY i HAMULCOWY

Postprzez Vegonator » 15 wrz 2016, o 15:11

Jestem laikiem jeżeli chodzi o mechanike. Zaciął mi się rygiel blokady kierownicy w moim Volvo s40II rok prod. 2004. Słyszałem że w tym modelu jest to dość częsty problem i wystarczy ten rygiel kilka razy puknąć czymś ciężkim. Problem w tym że nie wiem jak się do niego dostać. Czy ktoś z was wie jak go znaleźć i mieć do niego taki dostęp żeby go puknąć?
Vegonator
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 15 wrz 2016, o 15:10
Model: s40I
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: Kielce

Postprzez darrknorthpl » 24 wrz 2016, o 11:02

VIDA - odczyt i kasowanie błędów Kraków (Ruczaj)
darrknorthpl
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 79
Dołączył(a): 26 maja 2016, o 17:43
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Kraków

Postprzez szymek702 » 16 sie 2017, o 09:42

Działacie na swoje ryzyko. Koszt wymiany rygla volvo V50 2.0 D 2010 z programowaniem 1200 zł. Kupno starego nic nie da nie da się zaprogramować. Ja kupiłem stary na allegro za 40 zł dla obudowy. W blokadzie przepalają się styki przekaźnika za 30 zł, do kupienia w TME, na allegro miał inne wymiary. Symbol Tyco v23086 c2001 a403. Orginalnie jest A303, jednak jest to zamienne. Spokojnie do przelutowania na płytce - 10 nóżek, bez ingerencji w oprogramowanie. Można od razu sprawdzić mechanikę tj silniczek i ślimak. Jedyny problem to rozebranie obudowy tego badziewia, dlatego kupiłem drugie. jestem w trakcie, dam znać jak zrobię. Ten przekaźnik przepala sie też w innych autach.
Przy demontażu i do czasu podpięcia kluczyk ze stacyjki.
szymek702
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 5
Dołączył(a): 16 sie 2017, o 09:41
Model: v50
Silnik: 2 D
Rok produkcji: 2010
Lokalizacja: wrocław

Postprzez szymek702 » 13 kwi 2018, o 14:25

Trzeba tylko znaleźć swój model przekaźnika, mam 2 modele zapasowe
szymek702
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 5
Dołączył(a): 16 sie 2017, o 09:41
Model: v50
Silnik: 2 D
Rok produkcji: 2010
Lokalizacja: wrocław


Powrót do ZAWIESZENIE, układ KIEROWNICZY i HAMULCOWY

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron