[2.0D 136KM 03-07] silnik nie chce zapalić

silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod

Powrót do Mechanika DIESEL

Postprzez JacSwi » 13 sty 2017, o 14:51

I właśnie ta gruszka ma zawór zwrotny,koszt chyba ze 20 zł takiego cudu.
Pewnie przy następnym serwisie olejowym ogarnę temat i dodam albo gruszkę albo zaworek.
JacSwi
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 652
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez krzysztof63 » 13 sty 2017, o 17:35

Ale w końcu nie napisałeś,czy odpowietrzenie powrotu pomogło i czy odpalił.
krzysztof63
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 142
Dołączył(a): 26 kwi 2016, o 12:06
Model: C 30
Silnik: D4204T
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez Mokry16 » 14 sty 2017, o 13:24

Sielnik odpalil wczoraj wieczorem ale bez odpowietrzania, troche go pokrecilem i zalapal, ale na zewnatrz bylo +1 stopien..
Odpowietrzylem dzisiaj uklad paliwa, tzn nie wiem czy to dobrze zrobilem..
Na ukladzie zwrotnym spuscilem jakies 500 ml ropy, ropa leciala bez powietrza, wiec zalozylem wszystko i gazuje jak w filmiku..
Na poczatku coś tam mniej zaczelo byc tych pęcherzyków powietrza, ale nie zniknely calkiem.. Wiec znowu zaczalem odpowietrzac, pale i dalej powietrze leci.. I teraz nw czy tak ma byc czy poprostu mam gdzies nieszczelnosc..
Odpowietrzalem gruszka wiec ropa ledwo leciala.. Moze trzeba uzyc pompki cisnieniowej i spuscic wiecej ropy?
Mokry16
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 42
Dołączył(a): 26 sty 2016, o 14:54
Model: v50
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez krzysztof63 » 14 sty 2017, o 13:37

Spokojnie.Ja też robiłem to gruszką od bełkota i też powietrza wyleciało jak na lekarstwo,czyli prawie nic.Natomiast efekt przy -20 niesamowity.Palił od strzała.Zastanawiają mnie pęcherzyki powietrza na dolocie,szczególnie przy przegazowaniu.Są na ten temat dwie szkoły.Jedni twierdzą,że niewielka ilość powietrza na dolocie nie stanowi problemu,a drudzy twierdzą,że common rail nie toleruje nawet nieznacznych ilości powietrza.Ja nie jestem władny rozstrzygnąć tą kwestie,niech się wypowiedzą silnikowcy.Jasna i klarowna odpowiedz była by wskazówką dla wszystkich.
krzysztof63
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 142
Dołączył(a): 26 kwi 2016, o 12:06
Model: C 30
Silnik: D4204T
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez Mokry16 » 14 sty 2017, o 13:50

W citroenie 2.0 HDI 140 km nie ma ani bombelka, a u mnie pojawiaja sie jak zapalam auto i jak przygazuje i obroty mam powyzej 3,5 tys.. Ponizej ani pecherzyka powietrza
Mokry16
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 42
Dołączył(a): 26 sty 2016, o 14:54
Model: v50
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez krzysztof63 » 14 sty 2017, o 15:02

I to jest pytanie.Skąd powietrze w odpowietrzonym układzie i w pewnym przedziale obrotów?Jak się nie dowiem z Forum,to się dowiem od swojego mechanika volvo-maniaka.A jak mi powie,to przekaże to dalej.
krzysztof63
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 142
Dołączył(a): 26 kwi 2016, o 12:06
Model: C 30
Silnik: D4204T
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez Mokry16 » 14 sty 2017, o 15:48

Daj znac, czekam na odpowiedź i dzieki za pomoc
Mokry16
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 42
Dołączył(a): 26 sty 2016, o 14:54
Model: v50
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez Piotrek » 17 sty 2017, o 11:34

Dlatego pisałem złącza posmaruj smarem przy niskich temp. i wibracjach ringi puszczają powietrze smar je doszczelni i będzie ok
Piotrek
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 15
Dołączył(a): 16 sie 2016, o 09:50
Model: v50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2009
Lokalizacja: Zgorzelec

Postprzez filipg27 » 19 sty 2017, o 11:13

ja miałem to samo u mnie był padnięty rozrusznik który był regenerowany w tamtym roku w styczniu i co okazało się że zostałem oszukany . niedawno oddałem auto koledze który ma znajomego który naprawia rozruszniki okazało się że rozrusznik złom wymienił wszystko zapłaciłem 250zł powiem tak teraz kręci super zapala od strzału przy -18
filipg27
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 5
Dołączył(a): 18 sty 2017, o 12:12
Model: V50
Silnik: 2.0 d
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Bambolina » 7 lut 2017, o 13:32

Sławne oringi V50 S40, smutne że volvo nie wzięło rozwiązania od peugeota tylko "wymyśliło" swoje lepsze wtyczki peugeota czy citroena które idą do tych samych obudów filtra mają trochę inną konstrukcje osadzenia oringów jest miedzy dwoma oringami okrągłymi dołożona jest dylatacja i nic nie puszczają! takie niby nic a robi różnicę.
Czasem nie warto na siłę zmieniać komponentów dla samej zmiany tylko brać z półki to co już ktoś zrobił i jest sprawdzone.
Bambolina
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 1 gru 2016, o 17:52
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Gródkraka

Poprzednia strona

Powrót do Mechanika DIESEL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

cron