steering locked try again

instalacje: silnika, oświetlenia, sterowanie elektryczne podzespołami itp.

Powrót do Elektryka

Postprzez Tymek » 27 sie 2013, o 18:48

witam
dzisiaj spotkala mnie nie mila niespodzianka, chcialem odpalic swoja v50 i moim oczom pokazal sie komunikat steering locked try again, kontrolki sie zapalaja, nadmuch dziala, kierownica mozna skrecac ale w ogole nie chce zaskoczyc rozrusznikiem, macie jakies pomysly? pozdrawiam
Tymek
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 20
Dołączył(a): 12 maja 2013, o 09:45
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2005

Postprzez gertri » 27 sie 2013, o 20:12

Witaj. Wpisz komunikat w wyszukiwarce google. Piszą tam o jakimś bezpieczniku, zaznacz też tłumaczenie strony. Sprawdź napięcie akumulatora, dobrze jak by miał 13,5V
Ostatnio edytowano 27 sie 2013, o 20:33 przez gertri, łącznie edytowano 1 raz
gertri
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 330
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 14:02
Model: v50
Silnik: 2,0 diesel
Rok produkcji: 2009

Postprzez Tymek » 27 sie 2013, o 20:32

poszukalem, ale nic konkretnego sie nie dowiedzialem;/
Tymek
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 20
Dołączył(a): 12 maja 2013, o 09:45
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2005

Postprzez Tymek » 27 sie 2013, o 20:45

http://www.youtube.com/watch?v=zRzKdcZFNB8 mam to samo tylko bez tego brzeczenia rozrusznika po przekreceniu kluczyka, u mnie jest cisza.
Tymek
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 20
Dołączył(a): 12 maja 2013, o 09:45
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2005

Postprzez wilczyhak » 28 sie 2013, o 18:07

gertri napisał(a):Witaj. Wpisz komunikat w wyszukiwarce google. Piszą tam o jakimś bezpieczniku, zaznacz też tłumaczenie strony. Sprawdź napięcie akumulatora, dobrze jak by miał 13,5V

Chyba z tym napięciem aku coś Ci sie pomyliło. Akumulator przy zgaszonym motorze (z opisu wynika ze nie kręci rozrusznik) ma w okolicach 12.5-12.7V. Co do problemu to moze tkwi w stacyjce, lub samym rozruszniku (chyba ze do niego w ogóle nie dochodzi zasilanie to pewnie stacyjka lub jakiś bezpiecznik w jego obwodzie) chwilowo nie mam dostępu do schematów (pisze z tel) także nie mam jak sprawdzić. Gdyby nie to ze piszesz ze kierownica skręca, to stawialbym (po "wolnym" tłumaczeniu) na blokadę kierownicy która chyba jest elektrycznie sterowana i moze tam coś niedomaga ;) Powodzenia
Avatar użytkownika
wilczyhak
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 267
Dołączył(a): 24 mar 2013, o 10:07
Lokalizacja: Rzeszów
Model: V50
Silnik: 2.0D-D4204T
Rok produkcji: 2005

Postprzez Tymek » 28 sie 2013, o 18:38

problem tkwil w kolumnie kierowniczej i stacyjce, wymiana czesci z programowaniem 1100zl
Tymek
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 20
Dołączył(a): 12 maja 2013, o 09:45
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2005

Postprzez schmiel » 17 lip 2014, o 13:36

Witam mialem taki sam problem w volvo s40 2008 i okazalo się ze blokada kierownicy się zawiesiła tam przy rączse regulacji kierownicy jest metalowa obudowa i trzeba udezyc trzonkiem młotka i blokada puści i po wsadzeniu kluczyka bedzie słychac jak blokada działa i problem znika ;) ten temat opisalem na forum volvoforum www.volvo.auto.com.pl w dziale s80. Pozdrawiam
schmiel
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 17 lip 2014, o 13:09
Model: s80
Silnik: 2.5tdi
Rok produkcji: 1999


Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości