silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod
30 kwi 2018, o 07:31
Ale brak filtra bo oryginalnie nie było czy ktoś wywalił?
Jak sprawa EGR? Był kalibrowany?
30 kwi 2018, o 18:57
Saper, wszystko da się naprawić, kłopot że rodacy chcą poprawiać fabrykę, a na koniec jest zdziwienie że coś szwankuje.
600 tysi dla prawidłowo serwisowanego motoru 1.6d czy 2.0d to nie jest jakiś specjalny wyczyn.
Znam D5 które mają pod milion i dopiero zaczynają umierać, oczywiście osprzęt był wymieniany kilka razy.
Do tego nie wszystkich stać na nowy czy prawie nowy samochód, i troszkę pokory w krytyce, bo znam sporo "kozaków" co dziś z prawie nowych aut przesiedli się na starocia, kasa raz jest a raz ....
1 maja 2018, o 10:30
Proszę o porady w sprawie naprawy anie oceny jak kupiłem auto , auto jeździło normalnie cały czas jeździ ale niestety nabawił się defektu na początek został wywalony DPFz programowaniem, wymiana egr na nowy, przepływomierz później zmiana pompy wysokiego ciśnienia elektroregulatory na pompie wynik chodzi gorzej niż było ma problem z ciśnieniem przy niskich obrotach do 2 tys i zaczyna dymić niespalonym paliwem
1 maja 2018, o 21:25
To obstawiam źle usunięty FAP z oprogramowania, EGR powinieneś po wymianie/czyszczeniu skalibrować.
EGR częściowo pełni rolę zaworu bezpieczeństwa, i jest dość istotnym elementem.
Czy kalibrowałeś/przyuczałeś EGR?
I jeszcze jedno, w jakiej kondycji są wtryskiwacze?
2 maja 2018, o 08:56
wtryski są w dobrym stanie egr był tylko adaptowany po zaślepieni go objawy nie ustępują, postaram się wgrać jeszcze softa ale najpierw zobaczymy jak on wygląda dzięki za rade odezwe się czy pomogło
2 maja 2018, o 17:41
Z tego co wiem to w motorach HDI po zaślepieniu EGR musi być usunięty z softu auta.
11 maja 2018, o 16:24
czy jeśli ciśnienie na pompie wysokiego ciśnienia wacha się miedzy 278-290 i pojawia się kod układu P003 to te moje problemy wynikają z walniętej pompy czy ta wartość to norma, podobno skok nie może być większy o 5 jednostek
9 cze 2018, o 06:09
JacSwi napisał(a):Z tego co wiem to w motorach HDI po zaślepieniu EGR musi być usunięty z softu auta.
Ale wiesz czy robiłeś to?
Ja z tego co robiłem to wiem że nic nie musisz usuwać
Odnośnie szarpania ,Kolega na początku wskazał zawór turbiny ,,dobry trop,, należy go sprawdzić lub zrobić podmianę ,częsta dolegliwość
9 cze 2018, o 14:47
Po usunięciu fapa konieczne jest wykasowanie go z mapy.Inaczej będą się działy takie cuda.To samo tyczy się egr-a
9 cze 2018, o 17:07
Po zaslepieniu egru w tym silniku musi on być usunięty z softu co prawda bez tego też będzie jeździł ale gorzej.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.