Switch to full style

szukamy rozwiązania

Tematy, które nie pasują do powyższych kategorii
Odpowiedz

szukamy rozwiązania

16 maja 2018, o 11:47

Witajcie

Jestem odpowiedzialna na prowadzenie biura w serwisie samochodowym i zastanawiam się jak pozbyć się problemu z szukaniem dokumentów, pomimo tego że wszsytko jest ustawiane chronologicznie jest to bardzo czasochłonne, może jakaś baza komputerowa tylko jak się do tego zabrać??może ktoś podpowie?muszę konkretnie przedstawić szefowi propozycję jest to człowiek starej daty ale pomysł mu się spodobał tylko chce więcej konkretów. może ktoś podpowiedzieć? aha i nie chce sama tego wszsytkiego skanować bo to potrwa wieki chyba ...


pozdrawiam

Re: szukamy rozwiązania

17 maja 2018, o 08:18

Może program Sekretariat? Z tego co wiem doskonale usprawnia pracę i jest łatwy w obsłudze, poczytaj o nim i daj znać co myślisz.

Re: szukamy rozwiązania

18 maja 2018, o 21:38

jakakolwiek baza danych w sql by się sprawdziła,
porozmawiaj z informatykiem w firmie,
są też bezpłatne bazy sql dostępne w internecie - ewentualnie za niewielkie opłaty

Re: szukamy rozwiązania

21 maja 2018, o 18:59

Dzięki za informacje sprawdzę program a o tych bazach nie słyszałam to sprawdzę o co chodzi ale trochę nie dokładnie napisałam , chodzi na razie o przeniesienie z dokumentu papierowego na postać cyfrową i wtedy dopiero to zarchiwizować na ssd.. od razu wspomnę że ilość dokumentów nie nadaje się do ręcznego skanowania , bardziej jakiś może przemysłowy skaner który można wypożyczyć?? nie wiem już , co o tym sądzicie?? bo ręcznie to robić to mi się nie uśmiecha...tutaj można masowo ogarnąć taką archiwizację http://scancentre.pl/

pozdrawiam
Odpowiedz