Zaolejona przepustnica?

silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod

Powrót do Mechanika DIESEL

Postprzez xtek » 7 mar 2014, o 20:51

Szukam Volvo V50. Oglądałem kilka modeli 2.0d z okolic 2006 roku (wersja z DPF) i jeden naprawdę przypadł mi do gustu. Przebieg potwierdzony w ASO 150kkm. Martwi mnie jednak lekkie zaolejenie (chyba jest to przepustnica) widoczne na zdjęciu. Czy warto się tym przejmować czy ten typ tak ma? Zdjęcie w linku poniżej.
http://imgur.com/mBtgvT5
xtek
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 5
Dołączył(a): 7 mar 2014, o 20:48
Model: V50
Rok produkcji: 0

Postprzez dorV50 » 7 mar 2014, o 21:00

Warto go dobrze przejrzeć, żebyś nie nadział się na późniejsze koszta. Najlepiej na dobrą stację diagnostyczną i wszystko ci powiedzą.
dorV50
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 90
Dołączył(a): 5 sie 2013, o 21:03
Lokalizacja: łódzkie
Model: Ave
Silnik: 2.0 D4D
Rok produkcji: 2008

Postprzez xtek » 7 mar 2014, o 21:22

dorV50 napisał(a):Warto go dobrze przejrzeć, żebyś nie nadział się na późniejsze koszta. Najlepiej na dobrą stację diagnostyczną i wszystko ci powiedzą.


Oczywiscie, stacja przed zakupem to koniecznosc. Jednym z plusow jest to, ze silnik nie byl myty - jak jezdzil tak stoi, wiec widac wszystko.
Pytalem jednak czym moze byc spowodowane takie zaolejenie i czy jest ono w miare normalne?
xtek
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 5
Dołączył(a): 7 mar 2014, o 20:48
Model: V50
Rok produkcji: 0

Postprzez dorV50 » 7 mar 2014, o 21:44

Jeśli nie ma spadku mocy, to raczej mozna jeździć. ja bym wytarł do sucha i sprawdził za jakiś czas.
dorV50
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 90
Dołączył(a): 5 sie 2013, o 21:03
Lokalizacja: łódzkie
Model: Ave
Silnik: 2.0 D4D
Rok produkcji: 2008

Postprzez szkuciak » 8 mar 2014, o 10:35

W sumie to źle nie wygląda, jeżeli możesz to sprawdź klapkę w przepustnicy po prawej stronie czy nie lata .
Jeżeli FAP to koniecznie sprawdź czy nie jest zapchany i kiedy trzeba dolać płynu,
szkuciak
na luzie
na luzie
 
Posty: 3
Dołączył(a): 21 lut 2014, o 16:46
Model: v50
Rok produkcji: 0

Postprzez xtek » 8 mar 2014, o 18:44

Czy jesli klapka lata to tylko wymiana calego trojnika za 1000zl czy da sie to jakos naprawic?
xtek
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 5
Dołączył(a): 7 mar 2014, o 20:48
Model: V50
Rok produkcji: 0

Postprzez pawelwaw84 » 8 mar 2014, o 20:49

W 7 na 10 silnikach 2,0d znajdziesz zaolejenie w tej okolicy, pozostałe 2/10 mają sucho bo ktoś wytarł, a 1/10 ma farta bo nie ma zaolejenia. TTTM
Sprzedam:
Komplet opon zimowych 205/55R16
Nakrętki zabezpieczające do alufelg.
Szczegóły na priv
pawelwaw84
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 207
Dołączył(a): 20 paź 2013, o 16:50
Model: V50
Silnik: 2,0D
Rok produkcji: 2004

Postprzez xtek » 8 mar 2014, o 21:13

I w sumie takiej odpowiedzi oczekiwalem! Dzieki piekne! :)
xtek
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 5
Dołączył(a): 7 mar 2014, o 20:48
Model: V50
Rok produkcji: 0


Powrót do Mechanika DIESEL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości