silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod
Powrót do Mechanika DIESEL
przez xtek » 7 mar 2014, o 20:51
Szukam Volvo V50. Oglądałem kilka modeli 2.0d z okolic 2006 roku (wersja z DPF) i jeden naprawdę przypadł mi do gustu. Przebieg potwierdzony w ASO 150kkm. Martwi mnie jednak lekkie zaolejenie (chyba jest to przepustnica) widoczne na zdjęciu. Czy warto się tym przejmować czy ten typ tak ma? Zdjęcie w linku poniżej.
http://imgur.com/mBtgvT5
-
xtek
- 1 bieg
-
- Posty: 5
- Dołączył(a): 7 mar 2014, o 20:48
- Model: V50
- Rok produkcji: 0
przez dorV50 » 7 mar 2014, o 21:00
Warto go dobrze przejrzeć, żebyś nie nadział się na późniejsze koszta. Najlepiej na dobrą stację diagnostyczną i wszystko ci powiedzą.
-
dorV50
- 2 bieg
-
- Posty: 90
- Dołączył(a): 5 sie 2013, o 21:03
- Lokalizacja: łódzkie
- Model: Ave
- Silnik: 2.0 D4D
- Rok produkcji: 2008
przez xtek » 7 mar 2014, o 21:22
dorV50 napisał(a):Warto go dobrze przejrzeć, żebyś nie nadział się na późniejsze koszta. Najlepiej na dobrą stację diagnostyczną i wszystko ci powiedzą.
Oczywiscie, stacja przed zakupem to koniecznosc. Jednym z plusow jest to, ze silnik nie byl myty - jak jezdzil tak stoi, wiec widac wszystko.
Pytalem jednak czym moze byc spowodowane takie zaolejenie i czy jest ono w miare normalne?
-
xtek
- 1 bieg
-
- Posty: 5
- Dołączył(a): 7 mar 2014, o 20:48
- Model: V50
- Rok produkcji: 0
przez dorV50 » 7 mar 2014, o 21:44
Jeśli nie ma spadku mocy, to raczej mozna jeździć. ja bym wytarł do sucha i sprawdził za jakiś czas.
-
dorV50
- 2 bieg
-
- Posty: 90
- Dołączył(a): 5 sie 2013, o 21:03
- Lokalizacja: łódzkie
- Model: Ave
- Silnik: 2.0 D4D
- Rok produkcji: 2008
przez szkuciak » 8 mar 2014, o 10:35
W sumie to źle nie wygląda, jeżeli możesz to sprawdź klapkę w przepustnicy po prawej stronie czy nie lata .
Jeżeli FAP to koniecznie sprawdź czy nie jest zapchany i kiedy trzeba dolać płynu,
-
szkuciak
- na luzie
-
- Posty: 3
- Dołączył(a): 21 lut 2014, o 16:46
- Model: v50
- Rok produkcji: 0
przez xtek » 8 mar 2014, o 18:44
Czy jesli klapka lata to tylko wymiana calego trojnika za 1000zl czy da sie to jakos naprawic?
-
xtek
- 1 bieg
-
- Posty: 5
- Dołączył(a): 7 mar 2014, o 20:48
- Model: V50
- Rok produkcji: 0
przez pawelwaw84 » 8 mar 2014, o 20:49
W 7 na 10 silnikach 2,0d znajdziesz zaolejenie w tej okolicy, pozostałe 2/10 mają sucho bo ktoś wytarł, a 1/10 ma farta bo nie ma zaolejenia. TTTM
Sprzedam:
Komplet opon zimowych 205/55R16
Nakrętki zabezpieczające do alufelg.
Szczegóły na priv
-
pawelwaw84
- 3 bieg
-
- Posty: 207
- Dołączył(a): 20 paź 2013, o 16:50
- Model: V50
- Silnik: 2,0D
- Rok produkcji: 2004
przez xtek » 8 mar 2014, o 21:13
I w sumie takiej odpowiedzi oczekiwalem! Dzieki piekne!
-
xtek
- 1 bieg
-
- Posty: 5
- Dołączył(a): 7 mar 2014, o 20:48
- Model: V50
- Rok produkcji: 0
Powrót do Mechanika DIESEL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości