Switch to full style

TRYB AWARYJNY w v50, pomóżcie

instalacje: silnika, oświetlenia, sterowanie elektryczne podzespołami itp.
Odpowiedz

TRYB AWARYJNY w v50, pomóżcie

8 cze 2018, o 15:44

Witam wszystkich
Mam na imię Piotr. Jestem posiadaczem fajnej V50 2.0. Od pewnego czasu mam wielki problem z autem, które wchodzi po przejechaniu jakiegoś odcinka drogi w tryb awaryjny. Wyłącza się moc i obroty zablokowane są do 2300. O ile resetowanie silnika stacyjką pomagało na początku i auto zbierało się jak należy tak po pewnym czasie problem pojawiał się z większą częstotliwością i doszedł do tego jeszcze jeden objaw. Otóż, po odpaleniu silnika i wrzuceniu na obroty auto reagowało na komendy, jazda była płynna do czasu zrzucenia z biegu, np. często na światłach, oraz wejścia na wolne obroty, kiedy pojawił się efekt "duszenia się" pod wpływem wsiskania pedału gazu. Auto przechodziło element jakby przepalania i powoli zaczęło reagować na wciskany gaz. Po tym przejechało kilkaset metrów i znowu wchodziło w tryb awaryjny. Oczywiście pojechałem do serwisu V. gdzie nie znaleźli nowych błędów oprócz widocznych wcześniej wykasowanych przez mój warsztat WDA Wrocław. Problem narastał do czasu kiedy znaleziono uszkodzoną cewkę na wtrysku i cały wtrysk został wymieniony wraz z przeglądem pozostałych. Okazało się, że auto zupełnie straciło moc, mało tego tryb awaryjny nadal pozostał. Sprawdzono teoretycznie wszystkie możliwe opcje mechaniczne, czujniki, pedał gazu, turbinę, komputer, zawór, etc. Auto stoi na warsztacie, kozacy od napraw rozkładają ręce. Czy macie może doświadczenie z taką sytuacją? Czy może słyszeliście o podobnym przypadku? Jakieś sugestie? Będę ogromnie wdzięczny :(
Pozdrawiam
Odpowiedz