Tu zadajemy szybkie pytani

Jeśli nie wiesz, w której kategorii powinieneś zadać swoje pytanie, możesz to zrobić tutaj. Mod umieści ją we właściwej za Ciebie

Powrót do Szybkie pytanie - szybka odpowiedź

Postprzez gertri » 31 sie 2013, o 08:54

Witajcie. Posiadam volvo v50 2,0 z 2009r. słyszałem, że zawieszenie jest z forda focusa. Pytanie, czy całe i z której edycji z 2 czy z 3.
gertri
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 330
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 14:02
Model: v50
Silnik: 2,0 diesel
Rok produkcji: 2009

Postprzez mr-fix.pl » 31 sie 2013, o 11:47

gertri napisał(a):Witajcie. Posiadam volvo v50 2,0 z 2009r. słyszałem, że zawieszenie jest z forda focusa. Pytanie, czy całe i z której edycji z 2 czy z 3.

Konstrukcja bliźniacza to Ford Focus MK2. Podwozie prawie identyczne, 1.6D oraz 2.0D to te same konstrukcje różniące się szczegółami
Avatar użytkownika
mr-fix.pl
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 617
Dołączył(a): 30 maja 2013, o 11:02
Model: C30
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2007

Postprzez mirek300 » 1 wrz 2013, o 04:13

Moje s40 1,9d dlawi się przy dodawaniu gazu.Jaka może być przyczyna.
mirek300
 

Postprzez Magik » 3 wrz 2013, o 10:38

Przyczyn moze być tyle że nie starczy lietrek w klawiaturze żeby je wszystkie wypisać. ;) Chyba podstawa to odczyt błędów.
Magik
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 41
Dołączył(a): 15 sie 2013, o 19:12
Lokalizacja: Lublin
Model: v50
Silnik: 2.0 d
Rok produkcji: 2004

Postprzez Lytarowitz » 3 wrz 2013, o 18:56

Witam, wymieniał ktoś może aku w V50? Mam jeszce oryginał, nie wiem czy wejdzie aku o wysokości 190mm? czy tylko te o wysokości 175mm można montować, chodzi później o założenie uchwytu i pokrywy, czy nie będzie problemu jak założe 190mm?
Lytarowitz
na luzie
na luzie
 
Posty: 3
Dołączył(a): 3 wrz 2013, o 18:47
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2004

Postprzez Lytarowitz » 6 wrz 2013, o 17:54

Forum raczej umarło
Lytarowitz
na luzie
na luzie
 
Posty: 3
Dołączył(a): 3 wrz 2013, o 18:47
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2004

Postprzez piotrek » 8 wrz 2013, o 13:24

witam .mam pytanie kupilem volvo v50 2.0.d 2005 r wymienilem zawur sterowania turbina ten brazowy.tak pokazywal koputer.zawor egr.auto niby jezdzi ale jak na 136 kucy to brak mu kopa jechalem teraz do pracy do niemiec to pod gorki nie chcial jechac wiecej niz 120 na 4 biegu bo na 5 i 6to wogole zwalnial.wczesniej bylo tak ze jak wlaczalem 6 bieg to tak jagbym ciagnol 5 tonowa przyczepe.prosze o jakos rade bo autko swietne .pozdro
piotrek
 

Postprzez mr-fix.pl » 8 wrz 2013, o 16:18

Jesteś pewien, że wymieniłeś odpowiedni zawór? EGR jest od recyrkulacji spalin (Exhaust Gas Recirculation). Jego awaria może wpływać na osiągi, ale to nie ten zawór steruje turbiną. Obstawiałbym Waste Gate.
Avatar użytkownika
mr-fix.pl
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 617
Dołączył(a): 30 maja 2013, o 11:02
Model: C30
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2007

Postprzez piotrek » 8 wrz 2013, o 18:02

zawor egr i zawor do turbiny te dwa sa nowe
piotrek
 

Postprzez hosekk » 11 wrz 2013, o 22:39

Lytarowitz napisał(a):Forum raczej umarło

Albo nikt takiego nie zakładał.

Ja mam jeszcze oryginał :D
Avatar użytkownika
hosekk
Admin
Admin
 
Posty: 272
Dołączył(a): 14 sty 2013, o 20:21
Lokalizacja: Lublin
Model: V50
Silnik: 2.0d
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Lublin

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Szybkie pytanie - szybka odpowiedź

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość