Tu zadajemy szybkie pytani

Jeśli nie wiesz, w której kategorii powinieneś zadać swoje pytanie, możesz to zrobić tutaj. Mod umieści ją we właściwej za Ciebie

Powrót do Szybkie pytanie - szybka odpowiedź

Postprzez Biedrona » 12 wrz 2013, o 13:12

Mariusz1v50 napisał(a):Jakiej firmy polecacie tarcze i klocki hamulcowe do 2.0d? Ja myślę o komplecie textar co tym sadzicie?



Mam u siebie zamontowane textar jak dla mnie klocki dobrze hamują ale mocno pylą , jeżeli Ci to nie przeszkadza pylenie załóż jeżeli szukasz czegoś co mniej pyli polecam kpl EBC np tarcza standard klocek ebc green (mam w drugim aucie taki zestaw i jest lepszy tzn samo hamowanie ciężko porównać bo to inne auto accord cl7 ale pylą znacznie mniej felga dłużej jest czyta)
Biedrona
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 38
Dołączył(a): 13 cze 2013, o 08:20
Lokalizacja: Podkarpacie
Model: v50
Silnik: 2,0 D
Rok produkcji: 2004

Postprzez radovan » 13 wrz 2013, o 08:40

Witam.Mam kilka pytań związanych z v50tką(2.0d-2008r.)
1.Poci mi się zawór egr - czy możliwa jest regeneracja, czy raczej pozostaje tylko wymiana na nowy?Jeśli wymiana to kupować nowy czy szukać używki-proszę o radę
2.W moim egzemplarzu mam światła xenonowe z doświetlaniem zakrętów.Jeden z żarników wyraźnie jest do wymiany.Jaki jest symbol tego żarnika?.Jaki jest koszt zakupu żarnika?.Czy wymieniać jeden czy komplet?.Czy wymienie sam czy raczej jechać do warsztatu?
3.W menu komunikaty pojawiają się w języku niemieckim.Wiem że można wgrać polski język.Mieszkam w Gorzowie Wielkopolskim-czy ktoś orientuje się gdzie w mojej okolicy można wgrać język polski?
4.Jaki jest rozmiar śrub na felgach w volvo?Czy v50tka jeździła na rozmiarze felgi15 cali?Pytam ponieważ posiadam opony zimowe w rozmiarze 15 i pomyślałem o dokupieniu drugiego kompletu felg-w tym wypadku 15 cali i założeniu na zimę.
5.Czy turbina w silniku 2.0d(136) ma zmienną geometrię łopatek turbiny?
6.Niedługo muszę zrobić "mały" serwis czyli wymienić olej,filtry itp.Jaki olej polecacie?Posiadam jeszcze mobil 0w/40 i mam nadzieję że mogę go zalać.Jeśli chodzi o filtry jakie marki preferujecie?
uff to tyle na początek z tego co mi przyszło do głowy.Za wszelkie odpowiedzi dzięki z góry.
radovan
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 12
Dołączył(a): 13 wrz 2013, o 08:10
Model: v50
Silnik: 2.0d
Rok produkcji: 2008

Postprzez stokerpl » 13 wrz 2013, o 23:08

Witam,
W mojej v50tce zauważyłem po zakupie, że nie mam prawego, przedniego dopinacza pasa bezpieczeństwa. Czy możecie mi napisać czym tak naprawdę on jest? Szukałem już trochę i wiem, że system składa się z dwóch elementów: napinacza i dopinacza.
Z góry dziękuję,
Pozdrawiam
stokerpl
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 13 wrz 2013, o 22:56
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2008

Postprzez robertkox1969 » 14 wrz 2013, o 14:45

Witam !
Mam szybkie pytania :
- po pierwsze czy toś wie co oznacza niemiecki komunikat komputera " MOTORSYSTEM WART. ERFORDERL. "
- po drugie czy w W-wie , oprócz ASO , można nauczyć gadać ten komputer po polsku i ile to kosztuje ?

Dzięki
robertkox1969
na luzie
na luzie
 
Posty: 3
Dołączył(a): 12 wrz 2013, o 21:03
Model: V 50
Silnik: 2, o D
Rok produkcji: 1997

Postprzez mr-fix.pl » 15 wrz 2013, o 11:34

robertkox1969 napisał(a):co oznacza niemiecki komunikat komputera " MOTORSYSTEM WART. ERFORDERL. "

wisi w samochodzie jakiś błąd, który trzeba odczytać komputerem diagnostycznym, naprawić usterkę i skasować błąd.
Avatar użytkownika
mr-fix.pl
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 617
Dołączył(a): 30 maja 2013, o 11:02
Model: C30
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2007

Postprzez robertkox1969 » 15 wrz 2013, o 20:20

Dzięki !
Tak też myślałem , ale łudziłem się że może to coś bardziej prostego i nie wymaga diagnostyki komputerowej !
Jeszcze raz dziękuję za podpowiedź !
robertkox1969
na luzie
na luzie
 
Posty: 3
Dołączył(a): 12 wrz 2013, o 21:03
Model: V 50
Silnik: 2, o D
Rok produkcji: 1997

Postprzez Dziadek27 » 16 wrz 2013, o 20:30

Witam, wie ktoś jak skasować inspekcję w v50 automat? Niedawno wymieniłem olej i niestety nie skorzystałem z serwisu (za to trochę drobnych zostało w kieszeni) a wyskakujący komunikat zachęcający do wizyty w serwisie mnie nieco drażni - mówiąc delikatnie. Podobno jest na to kombinacja z kluczykiem i pedałami podobnie jak w oplu. Dzięki za podpowiedź.
Dziadek27
na luzie
na luzie
 
Posty: 2
Dołączył(a): 16 wrz 2013, o 20:12
Model: V50
Silnik: D5
Rok produkcji: 2009

Postprzez gertri » 22 wrz 2013, o 12:50

Strasznie pylą. :cry:
gertri
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 330
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 14:02
Model: v50
Silnik: 2,0 diesel
Rok produkcji: 2009

Postprzez mr-fix.pl » 22 wrz 2013, o 20:04

Dziadek27 napisał(a):Witam, wie ktoś jak skasować inspekcję w v50 automat? Niedawno wymieniłem olej i niestety nie skorzystałem z serwisu (za to trochę drobnych zostało w kieszeni) a wyskakujący komunikat zachęcający do wizyty w serwisie mnie nieco drażni - mówiąc delikatnie. Podobno jest na to kombinacja z kluczykiem i pedałami podobnie jak w oplu. Dzięki za podpowiedź.


Avatar użytkownika
mr-fix.pl
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 617
Dołączył(a): 30 maja 2013, o 11:02
Model: C30
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2007

Postprzez hybridbhc » 23 wrz 2013, o 18:13

Mam problem w V50 2.0D oto symptomy:
-straciło moc- tak jakby turbo nie dzialalo ale je slychac
-pali o wiele wiecej-komputer pokazuje w miejscach gdzie palil max 4,5 l/100km pokazuje 8,5l
-po sprawdzeniu oleju na miarce jest go wiecej niz bylo jak wlewalem
-komputer pokazuje w holenderskim jezyku Motorsystem Service... cośtam.
Ktos spotkal sie z takim problemem?? Dziękuję za odpowiedź!!!
hybridbhc
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 23 wrz 2013, o 18:04
Model: v50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2007

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Szybkie pytanie - szybka odpowiedź

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości