Tu zadajemy szybkie pytani

Jeśli nie wiesz, w której kategorii powinieneś zadać swoje pytanie, możesz to zrobić tutaj. Mod umieści ją we właściwej za Ciebie

Powrót do Szybkie pytanie - szybka odpowiedź

Postprzez dorV50 » 3 lis 2013, o 16:48

W książce serwisowej masz wszystko napisane
dorV50
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 90
Dołączył(a): 5 sie 2013, o 21:03
Lokalizacja: łódzkie
Model: Ave
Silnik: 2.0 D4D
Rok produkcji: 2008

Postprzez rosocha » 7 lis 2013, o 14:55

Witam, mam problem z samochodem podczas gazowania, szarpie i nawet czasami gaśnie na 1,2 biegu. Przy wyższych biegach nic się nie dzieje .Problem jest tylko wtedy gdy szybko chcę rozpędzić samochód, gazuje go a on szarpie, zapalają się wszystkie kontrolki , trwa to dosłownie chwilę i czasami nawet potrafi zgasnąć. Ogólnie samochód na niskich biegach jest troche zamulony, ciężko szybko nadać mu szybkiej prędkości. Co może być przyczyną?? Czy ktoś miał taki problem??
Ostatnio wymieniałam sterownik, może coś tutaj zostało źle ustawione??
rosocha
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 7 lis 2013, o 14:48
Model: v50
Silnik: diesel
Rok produkcji: 2004

Postprzez gertri » 7 lis 2013, o 17:00

A kiedy prozaiczny filtr paliwa?
gertri
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 330
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 14:02
Model: v50
Silnik: 2,0 diesel
Rok produkcji: 2009

Postprzez dorV50 » 8 lis 2013, o 21:37

Może wtryskiwacze padają lub pompa
dorV50
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 90
Dołączył(a): 5 sie 2013, o 21:03
Lokalizacja: łódzkie
Model: Ave
Silnik: 2.0 D4D
Rok produkcji: 2008

Postprzez efrana » 12 lis 2013, o 18:40

Witam ,
mam pytanie , od ponad roku jestem posiadaczem V50 2,0 diesel z 2005 roku, niestety ostatnio nie wycisnęłam z niego więcej niż 180 km/h, a jak go nabyłam jechał ponad 200. Co może być przyczyną ???
Pozdrawiam
efrana
na luzie
na luzie
 
Posty: 3
Dołączył(a): 12 lis 2013, o 18:25
Model: V50
Silnik: 2,0 diesel
Rok produkcji: 2005

Postprzez mr-fix.pl » 12 lis 2013, o 19:14

układ paliwowy (włącznie z filtrem paliwa), sterownik zaworu turbiny lub sama turbina, zawieszony zawór EGR, dywanik pod pedałem gazu.
Avatar użytkownika
mr-fix.pl
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 617
Dołączył(a): 30 maja 2013, o 11:02
Model: C30
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2007

Postprzez efrana » 12 lis 2013, o 20:02

mr-fix.pl napisał(a):układ paliwowy (włącznie z filtrem paliwa), sterownik zaworu turbiny lub sama turbina, zawieszony zawór EGR, dywanik pod pedałem gazu.

auto jest tydzień po wymianie wszystkich filtrów ( łącznie z paliwowym)oraz ogólnie dużym przeglądzie , na komputerze nie wykazuje żadnych błędów :( a dywanik , który posiadam jest gumowy i dobrze dopasowany więc nie ma opcji blokowania pedału gazu :oops: ( mimo ,że jestem kobietą, aż takim cepem nie jestem ,żeby takiego czegoś nie zauważyć ;) ) ale dzięki za odpowiedź
efrana
na luzie
na luzie
 
Posty: 3
Dołączył(a): 12 lis 2013, o 18:25
Model: V50
Silnik: 2,0 diesel
Rok produkcji: 2005

Postprzez marsob82 » 13 lis 2013, o 14:46

Z racji że V50 mam od miesiąca chciałbym się Was zapytać czy spalanie na poziomie 8-8,5 litra w jeździe mieszanej (ok 70% miasto) to standard???Drugie Pytanie,jaki jest u Was zasięg na pełnym baku w mieście i trasie.Dodam że chodzi o silnik 2.0
marsob82
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 79
Dołączył(a): 13 lis 2013, o 13:58
Lokalizacja: Białystok
Model: V50
Silnik: Diesel,2.0,136KM
Rok produkcji: 2004

Postprzez Gość » 18 lis 2013, o 14:18

hybridbhc napisał(a):Mam problem w V50 2.0D oto symptomy:
-straciło moc- tak jakby turbo nie dzialalo ale je slychac
-pali o wiele wiecej-komputer pokazuje w miejscach gdzie palil max 4,5 l/100km pokazuje 8,5l
-po sprawdzeniu oleju na miarce jest go wiecej niz bylo jak wlewalem
-komputer pokazuje w holenderskim jezyku Motorsystem Service... cośtam.
Ktos spotkal sie z takim problemem?? Dziękuję za odpowiedź!!!



masz auto z DPF, który dobrze się Tobie nie wypalił, więc poziom oleju rośnie-powiększony o niespalone w procesie paliwo....masakra. Częsta wymiana oleju, nawet po 5-6 tys. przebiegu. Najlepsza rada : WYWAL DPF i problem zniknie na zawsze.

pzdr
Gość
 

Postprzez plewan » 18 lis 2013, o 19:01

Witam
szwankuje mi czujnik temp. od -30 do +7 i tak skacze jak chce.
może ktoś ma instrukcje jak rozebrać boczek drzwi kierowcy aby dostać się kostek czujnika w celu ich wyczyszczenia?
i drugie pyt.: od jakiej temp. załączy się webasto?
plewan
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 10
Dołączył(a): 7 paź 2013, o 14:42
Lokalizacja: Żywiec / Kołobrzeg
Model: v50
Silnik: 1,6 D
Rok produkcji: 2005

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Szybkie pytanie - szybka odpowiedź

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości