Tu zadajemy szybkie pytani

Jeśli nie wiesz, w której kategorii powinieneś zadać swoje pytanie, możesz to zrobić tutaj. Mod umieści ją we właściwej za Ciebie

Powrót do Szybkie pytanie - szybka odpowiedź

Postprzez darrknorthpl » 29 lis 2016, o 20:23

sprawdź uszczelki klapy, ot taka sugestia, chyba, że masz dziurę w dachu, to trzeba kłaść papę na dach ;D
VIDA - odczyt i kasowanie błędów Kraków (Ruczaj)
darrknorthpl
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 79
Dołączył(a): 26 maja 2016, o 17:43
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Kraków

Postprzez jacek13 » 29 lis 2016, o 20:49

Witam poproszę o podpowiedź - jak zdjąć gałkę zmiany biegów z drążka z v50 2.0D
jacek13
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 14
Dołączył(a): 23 lip 2016, o 15:34
Model: V50
Silnik: DIESEL
Rok produkcji: 2009
Lokalizacja: RADZYMIN

Postprzez ruszko1 » 29 lis 2016, o 23:27

Czy kupujac auto od goscia ktory kupil je z komisu w niemczech i na tego auta briefie widnieje firma jako wlasciciciel auta to jak on teraz porobi oplaty i wciagnie do swojej firmy w pl i sprzeda mi od siebie ale nie zarejestrowany to czy widmo niezaplaconego vatu nadal jest mozliwe?
ruszko1
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 36
Dołączył(a): 29 lis 2016, o 23:22
Model: V50
Silnik: 2.0d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez santosz » 6 gru 2016, o 17:47

Witam, mam swoja Vkę od roku, do tej pory nie bylo problemow, jednak żona od kilku dni mówi o znacznym spadku mocy silnika i trudnosciach z odpaleniem. Pali cieżko rano, jedzie do pracy, 8 godzin auto stoi na parkingu a potem normalnie odpala. Jednak do tej pory te 140 kucykow swietnie dawalo sobie rade. Jednak teraz zona mowi ze ma problemy z wyprzedzeniem. Kazalem jej dzis zalac verve na maksa i po obwodnicy Slupska przegonic, wlasnie mi napisala że auto nie jedzie wiecej niz 120 km/h i trudno przyspiesza. Co może być przyczyna? Czy to może być zanieczyszczony EGR? czy dawałby takie objawy? prosze o jakies nakierunkowanie bo niestety pracuje jako przedstawiciel i nie ma mnie w domu od pon do pt wiec nie moge nawet zajrzec do auta a nie chcialbym zeby jej stanelo na srodku drogi i odmowilo posluszenstwa.
santosz
na luzie
na luzie
 
Posty: 3
Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:33
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez martaosz » 6 gru 2016, o 21:52

siema
martaosz
na luzie
na luzie
 
Posty: 2
Dołączył(a): 6 gru 2016, o 21:51
Model: qqq
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Chevilly-Larue

Postprzez Gość » 9 gru 2016, o 15:45

kosior napisał(a):Szukam kogoś lub dobrego majstra by zdiagnozować auto...auto poszarpuje przy jeździe ze stałą prędkością na 3 lub początku 4 biegu. Kilka razy zdarzyło się, że szarpnął jakby nie miał paliwa przez chwilę, dlatego też wymieniłem profilaktycznie czujnik wału korbowego. Najgorsze jest to, że brak jakichkolwiek błędów. Tak się zastanawiam czy zabrudzony olejem przepływomierz może powodować poszarpywanie. Niedawno wymieniałem pokrywę zaworów bo miałem uszkodzoną odmę. Do tego dolot zaolejony. Co sądzicie?? Wiem wiem sprawdzić wtryski by się przydało ale nie sądzę by to było to, bo dziwne, że tylko na określonych biegach i przy określonych obrotach.

Mi poszarpywało przy jeździe ze stałą prędkością właśnie od 4 biegu w górę, przyczyną był zabrudzony EGR + dołożył się do tego umierający wtryskiwacz.
Wpierw spróbował bym z EGR.
Gość
 

Postprzez korada » 9 gru 2016, o 19:35

Witam, wymieniał ktoś może aku w V50? Mam jeszce oryginał, nie wiem czy wejdzie aku o wysokości 190mm? czy tylko te o wysokości 175mm można montować, chodzi później o założenie uchwytu i pokrywy, czy nie będzie problemu jak założe 190mm?
korada
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 9 gru 2016, o 19:11
Lokalizacja: Kraków
Model: s50
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Kraków

Postprzez artek » 9 gru 2016, o 20:15

Musi być tak jak oryginał.
artek
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 751
Dołączył(a): 26 lis 2014, o 14:23
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2008

Postprzez mr-fix.pl » 10 gru 2016, o 12:08

Bartek napisał(a):Witam,
Od niedawna jestem posiadaczem Volvo S40 2.0D D3. Gdy zatrzymam się samochodem po chwili zaczyna być słychać pompę wspomagania, takie delikatne buczenie. Samochód jest z 2011r, była jeszcze gwarancja więc podjechałem do ASO, stwierdzono, że dzwięk faktycznie dziwny i to wina pompy wspomagania. Pompę wymieniono- jednakże Pan z serwisu powiedział że dźwięk pozostał i że widocznie tak ma być bo pompa jest nowa wymieniona. Chciałbym zapytać innych posiadaczy tego modelu czy faktycznie słyszą włączanie się i wyłączanie pompy np stając na światłach itd.


D3 oraz 2.0D to dwa zupełnie różne silniki.
Avatar użytkownika
mr-fix.pl
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 617
Dołączył(a): 30 maja 2013, o 11:02
Model: C30
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2007

Postprzez santosz » 11 gru 2016, o 20:54

to jeszcze pytanko - z moim problemem opisanym na poprzedniej stronie udalem sie do znajomego mechanika, po podpieciu na kompa pokazał bła awarii sterownika turbo, mechanik stwierdzil ze turbina sie nie zalacza bo waz sie nie pompuje, jednak ze wzgledu na to ze byla to wizyta po znajomosci, nie umowiona, sprawdzal mi tylko kompa, i tu pytanie - wszedlem pod auto i po zdjeciu oslony w celu sprawdzenia wezy okazalo sie ze z actuatora wisi luzem wezyk, koncówka wyglada na oderwaną, jest nierówna - i tu pytanie, gdzie ona powinna byc podłaczona, w którym miejscu, czy to może być przyczyna spadku mocy w moim aucie?
santosz
na luzie
na luzie
 
Posty: 3
Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:33
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: Słupsk

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Szybkie pytanie - szybka odpowiedź

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości