Jeśli nie wiesz, w której kategorii powinieneś zadać swoje pytanie, możesz to zrobić tutaj. Mod umieści ją we właściwej za Ciebie
15 lip 2018, o 11:45
Cześć mam problem po wyjściu ze sklepu otwarcia auta i włożeniu kluczyka do stacyjki wyskoczyła mi inf blokada kierownicy nic nie mogłem zrobić. Próbowałem kręcić jak pisalo nie mówiąc że auto nie odpala więc Laweta i elektromechanik mnie czeka. Ponoć mogła być słaba bateria i się mógł rozprogramowac albo stacyjka proszę o pomoc czego się nie spodziewać chyba że ktoś już miał podobna sytuację..
22 lip 2018, o 13:13
Witam,
V 50 z 1.8 B+G.
prawie 2 lata już na gazie.
Przebieg gazowy około 35 tys km.
niedawno zacząłem zauważać takie objawy: przy dojeżdżaniu do skrzyżowania czyli sprzęgło i hamulec auto zaczyna dochodzić od 800 do 2600 2800 obr/m.
3 sekundy powyje i sie uspokaja. Przy wciśnięciu sprzęgła silnik traci werwę i obroty spadają. odpuszczę sprzęgło i znowu wyje.
Zaczyna to być denerwujące z uwagi na korki i przy takiej jeździe wysokie obroty są co chwila .
Komputer na wiosnę zapalił mi check engine, nie wzruszony serwis gazowy skasował alarm i kazał dalej jeździć.
Obecnie znowu mi się zapala check i obroty rosną na dojazdach.
Co zatem zrobiłem: po podłączeniu w innym warsztacie koledzy mechanicy potwierdzili, że jest alarm, bez jego skasowania.
Wymieniłem filtr fazy stałej i gazowej oraz filtr powietrza.
Wyczyściłem przepustnicę, ładnie ją wymyłem. Rozebrałem układ sterowania przepustnicą wraz z kontrolą położenia przepustnicy.
Wszystko w porządku, ładnie zmienia się charakterystyka potencjometru w pełnym zakresie.
Panowie i Panie, gdzie tkwi problem, gdzie może tkwić przyczyna? takiego stanu rzeczy.
Ewentualnie może podpowiecie gdzie mogę znaleźć schemat z podstawowymi elementami silnika benzyna 1.8 V 50 . Dziękuję !
6 sie 2018, o 10:33
xxxxx
6 sie 2018, o 16:25
Gucio16 napisał(a):zoscial napisał(a):xxxxx
Pierdolnołeś jak durny Janusz
Na tym forum jebniętych Januszów coraz więcej. Szkoda, że nie działa moderator.
7 sie 2018, o 21:49
Moje auto zbiera się fajnie tak do 150 km/h i jak osiąga 3000 obrotów nagle odcina mu moc i nie mogę jechać szybciej. Czasem puszcza i tnie dalej ale nie próbuję do końca bo mnie to niepooii. Auto jest po wymianie pierścieni przy 185 tys. Teraz ma 206. Pojawia się tez komunikat o treści MOTORSYSTEM WART. ERFORDERL. z świecącą na pomaranczowo literką i. Mogę to skasować.Pojawia się to okresowo głownie jak przycisnę gaz tak około 3000 obrotów.
16 sie 2018, o 18:06
xxxx
16 sie 2018, o 19:09
karcino napisał(a):xxxx
Żeś się zjebie nagadał.
18 sie 2018, o 20:29
czarna magia jakas
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.