Switch to full style

Tuning silnika 2.0D

Optyczny i mechaniczny. Pomysły, realizacje, porady, problemy związane z tuningowaniem podzespołów auta
Odpowiedz

Re: Tuning silnika 2.0D

15 sty 2017, o 09:48

A co chciałeś uzyskać zwiększając dawkę paliwa,wiesz jak wygląda profesjonalne modyfikowanie silnika?
Do tego chyba pozbyłeś się filtra,może zaczną obowiązywać i u nas normy,i zacznie ktoś tego pilnować.

Re: Tuning silnika 2.0D

15 sty 2017, o 18:42

kulig - przecież to nie ma prawa jechać jak tam wartości są chwilowe i wszystko leci w dół dramata co jest na tym wykresie. 430nm to albo to hamownia albo nie ogarnieci ludzie to roboli.Sprzęgło , 2masa sie podda od takiego Nm.Ktoś ci za przeproszeniem zjebał auto :/ takim moment to przy 200km z tego diesla się osiąga ale to juz sporo trzeba pokombinować. Więcej niz seria moze wyjsc i czesto tak jest jak nie jest zajazd motor ale taki Nm to juz przegiecie i posypie się wszystko w aucie i będzie kopcił strasznie :/ 170km/370nm nic nie dymi i to takie optymalne wartości i jak ktoś dobrze ogarnia strojenie to moc ma ciagnać przez wiekszą częśc obrotów a tutaj jest strzał mocy u Ciebie między 2000-2300 obrotów a pózniej wszystko w dół leci i auto nie chce jechać :/ słabo bardzo słabo to wygląda

Re: Tuning silnika 2.0D

15 sty 2017, o 22:11

czyli będzie trzeba wrócić do stereo programu.

Re: Tuning silnika 2.0D

15 sty 2017, o 22:52

kulig - zapytaj czy są w stanie zejść trochę z Nm, żeby "wypłaszczyć" trochę te kreski aby tak nie leciało wszystko mocno w dół szybko.Hp/konie kreski ładne są ale moment przesadzili moim zdaniem.Szkoda auta a jak by poprawili trochę i zmniejszyli Nm to nie będzie też dymił i będzie ładnie auto równo "ciągnęło" pod odcinkę ;)

Re: Tuning silnika 2.0D

16 sty 2018, o 10:58

kulig, faktycznie niuta ciut za dużo. Jeśli jeździsz "z głową" to ok, ale jak będziesz pałował w okolicach 2-3krpm to dwumas Ci samochód odda w momencie.
A co do kopcenia, to jeśli bez DPF to przy takiej mocy i bucie będzie puszczał bąki, zwłaszcza przy tych wtryskach. Poza tym, fizyki nie oszukasz - potrzeba chwili, żeby turbo ruszyło pełną parą.
Jesli to tylko "bąki" to nie masz się czym przejmować. Gorzej jak kopci cały czas. Jak tuner zdejmie Ci trochę wachy, powinno być ciut lepiej.
Generalnie wróć do tunera, powiedz co dolega i poproś o poprawę programu (pod warunkiem, że tuner coś potrafi, a nie wgrał gotowca :) )

Re: Tuning silnika 2.0D

21 sty 2018, o 19:11

moim zdaniem to ciekawy projekt !
Odpowiedz