V50 2010 nie odpala, kontrolki wariują

instalacje: silnika, oświetlenia, sterowanie elektryczne podzespołami itp.

Powrót do Elektryka

Postprzez luzik33 » 23 lis 2016, o 07:02

Witam, dzisiaj wsiadam do auta wkładam kluczyk i przekręcasz raz i drugi i widzę że kontrolki wariują i niektóre nie gasną, pojawiają się dziwne komentarze np o awarii hamulca itp. Jak przekręcę do rozruchu nic się nie dzieje, nie kręci a wszystkie kontrolki poza aku poduszkami i dwiema innymi świecą się. Auto o dwóch lat u mnie. Do dzisiaj poza klimatyzacją zero problemu.. Poradzi ktoś?
luzik33
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 7
Dołączył(a): 1 kwi 2015, o 09:48
Model: V50
Silnik: 2.0 D3
Rok produkcji: 2010
Lokalizacja: Krk NH

Postprzez JacSwi » 23 lis 2016, o 07:30

A jak akumulator, może zwyczajnie się skończył. Tak to wygląda z Twojego opisu.
JacSwi
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 652
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez JacSwi » 23 lis 2016, o 07:35

Jak będziesz brał nowy aku to nie jakaś taniocha i doborze musisz dobrać parametry. Ja osobiście Centra lub Exide (jedna firma) polecam, Boscha brałem do innego auta i są problemy jak i z Vartami ( miałem takie 225ah), Centra poszła z moich aut do taty do benzyny i już 7 lat śmiga.
JacSwi
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 652
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez luzik33 » 23 lis 2016, o 09:10

Ok. Dzięki! Spróbuję dzisiaj odpalić na kablach i ewentualnie pożyczę aku od sąsiada. Dam znać wieczorem.
luzik33
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 7
Dołączył(a): 1 kwi 2015, o 09:48
Model: V50
Silnik: 2.0 D3
Rok produkcji: 2010
Lokalizacja: Krk NH

Postprzez luzik33 » 24 lis 2016, o 13:11

Jednak akumulator. W spoczynku 10,4V wskazuje. Pytanie- czy CA900 Centra nie będzie za wysoki? Sprawdziłem oryginał i ma 17,5 vs. 19cm CA900. Wkładał ktoś taki może pod maskę u siebie?
luzik33
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 7
Dołączył(a): 1 kwi 2015, o 09:48
Model: V50
Silnik: 2.0 D3
Rok produkcji: 2010
Lokalizacja: Krk NH

Postprzez JacSwi » 24 lis 2016, o 18:04

Ja dobierałem z katalogu i ma teraz 2 cm niższy od fabrycznego, a dałem Exide, z tymi Ah to też spokojnie bo może nie doładowywać aku. Jak sprawdzam w katalogu części i wychodzi 80 Ah a opcjonalnie 85 Ah i jest informacja że 07 2010 były jakieś zmiany, oba są 315 na 175 na 175.
JacSwi
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 652
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez luzik33 » 26 lis 2016, o 11:33

Kontynuując temat, zakupiłem CA900 i zamontowałem. Obyło się bez usuwania plastików chociaż trzeba było się trochę namoczyć aby tą klamrą objąć i skręcić Centre. Ostatnie pytanie w tym temacie - czy muszę uczyć kompa? Miałem starsze auta i tam robiło się pewne kroki na jałowym, z klimatyzacją itp.. Jak jest dla V50? Podpinam i śmigam jakby nie było całej tej akcji? Dzięki za całą pomoc :-)
luzik33
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 7
Dołączył(a): 1 kwi 2015, o 09:48
Model: V50
Silnik: 2.0 D3
Rok produkcji: 2010
Lokalizacja: Krk NH

Postprzez JacSwi » 26 lis 2016, o 21:49

Zmieniłem i nic ale to nic nie robiłem. Nowy zamontowany i tyle,jedyne co to zegarek mi się skasował.
W programie komp. też nic nie widziałem.
JacSwi
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 652
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Cruncer4 » 28 lis 2016, o 14:42

No zazwyczaj komp nic nie wykrywa i trzeba się samemu domyślić.
Cruncer4
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 28 lis 2016, o 14:41
Model: vw
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Szyldy

Postprzez luzik33 » 28 lis 2016, o 16:55

Ok. Podpięte i jeżdżę. Dzięki za odpowiedzi. Do zamknięcia.
luzik33
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 7
Dołączył(a): 1 kwi 2015, o 09:48
Model: V50
Silnik: 2.0 D3
Rok produkcji: 2010
Lokalizacja: Krk NH

Następna strona

Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości