Optyczny i mechaniczny. Pomysły, realizacje, porady, problemy związane z tuningowaniem podzespołów auta
29 gru 2017, o 15:11
Koledzy, czy ktoś z was może polecić sprawdzonego tunera z terenu Podkarpacia, który podkręciłby nieco T5 do 250-260 KM i ok. 390 Nm?
31 gru 2017, o 12:35
A czy ktoś próbował może zakładać zawór MBC, ewentualnie zwiększać ciśnienie doładowania poprzez skrócenie cięgna aktuatora przy sprężarce? W S40/V40 przy silnikach 2.0T i T4 dawało to dobry efekt. Nie chciałbym eksperymentować sam, ale wydaje mi się, że zwiększenie ciśnienia z 0,65 bara na 0,8 nie powinno mieć żadnego wpływu na silnik, tylko nie wiem jak z elektroniką. Może ktoś coś wie?
31 gru 2017, o 12:37
Gucio16, odezwę się na privie
1 sty 2018, o 20:42
taki drut jak mbc to sobie do redblocka można wsadzić i kręcić a nie do pieca t5/st
w tym silniku bardzo ważne są przepływy i temp więc program u DOBREGO tunera trzeba zrobić ze sprawdzeniem dokładnym wszystkich parametrów żeby zaraz tuleja nie poddała się. Moim zdaniem warto przed programem zmienić IC bo seryjny to tragedia i ewentualnie zrobić DP 3" i pojechać na strojenie i spokojnie pod 280km można walczyć jak zdrowy piec
1 sty 2018, o 23:02
Hehe, dzięki za rozwianie wątpliwości. Spodziewałem się podobnej odpowiedzi
Wiedziałem, że zalatuje to druciarstwem, ale tak jak pisałem, w V40 I gen. działało to fajnie. No nic, pozostaje program
Ostatnio edytowano 2 sty 2018, o 08:32 przez
tomekrrs, łącznie edytowano 1 raz
1 sty 2018, o 23:03
Swoją drogą, 250-260 KM mi wystarczy, a intercoolera wolałbym nie ruszać.
2 sty 2018, o 15:16
IC lepiej zmienić nawet przy serii bo ten seryjny jest bardzo mało wydajny i w dolocie jest upał i w ciepłe dni aż strach jeździć
ściągnąć zderzak musisz i zrobić pomiary jaki tam wejdzie i kupić jakiś z fmic.pl nie duży koszt + nowe rury zrobić i będzie to na duży plus dla silnika.Ewenatualnie można wsadzić z focusa RS większy jest i bardziej wydajny.
2 sty 2018, o 20:24
Dzięki za rady Panowie, narazie zrobię wywiad i dowiem się o sam program, a jak w lecie będzie czuć spadek mocy, to ewentualnie wtedy będę się zastanawiał nad wydajniejszym IC.
2 sty 2018, o 20:38
aby nie było za późno
silnik ten t5 i w focusie st jest to samo to słaba konstukcja niestety bo poddaje się tuleja bardzo często :/ chłodnica oleju dodatkowa to też bardzo przydatna rzecz w tych silnikach. Masz manual czy automat ? Moim zdaniem nie warto się spieszyć z programem , najpierw ogarnać ic i dp zrobić i później pojechac to ładnie wystroić. Kiedyś też zaczynałem od programu a później żałowałem bo musiałem znowu płacić i jeździć na kolejne strojenia jak zmieniałem coś w aucie a jak wiadmo zawsze mocy za mało się robi po chwili
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.