[2.0D 136KM 03-07] Nie wchodzi na obroty!

silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod

Powrót do Mechanika DIESEL

Postprzez danloo23 » 16 maja 2016, o 18:26

Witam Wszystkich:-)...
Jestem tu nowy,od kilku dni jestem posiadaczem V50 2.0D 136KM z 2004r.,wczesniej bylem oddany innej marce,mianowicie Alfie Romeo:-),mialem dwie ale czas na zmiany ale do rzeczy...
Autko jest Super,fajny komfort ale mam ostatnio dziwny problem,dokladnie chodzi o to ze zaraz po uruchomieniu silnika czuje spadek obrotow,dodatkowo po wcisnieciu gazu autko nie reaguje,jesli reaguje to bardzo powoli na gaz,obroty praktycznie nie wzrastaja.Po wylaczeniu silnika i ponownym uruchomieniu auto czasami gasnie,dopiero po chwili puszczania i wciskania gazu jakby cos sie "odblokowuje" i wszystko jest ok.Narazie zdarzylo sie to dwa razy w odstepie kilku dni i tylko zaraz po uruchomieniu silnika wiec prosze o wyrozomialosc i pomoc:-)...
Pozdrawiam.
danloo23
na luzie
na luzie
 
Posty: 4
Dołączył(a): 16 maja 2016, o 18:15
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: Strzegom

Postprzez furman » 17 maja 2016, o 06:15

Ha! Cześć!
Czyli jednak ta z Wrocławia okazała się warta zakupu?? :)
Kolejny Alfaholik na forum Volvo :D

Co do problemu... Wydaje mi się, że u mnie wydarzyło się coś podobnego. Tylko u mnie silnik dodatkowo dusił się na wolnych obrotach, miałem wrażenie, że pracuje na 3 cylindrach. Oczywiście po chwili gasł. Kilka sekund przerwy i po odpaleniu wszystko ok. Co ciekawe w Alfie też miałem taki przypadek 3-krotnie.
Najlepiej byłoby auto podpiąć pod komputer, chociaż u mnie nic nie wyszło.
Ja mam dwa pomysły na to - albo przycięty przez moment EGR albo w jakiś sposób jeden z wtrysków nie dostał sygnału i nie podał paliwa.
Nie zwróciłem tylko uwagi na to czy auto wtedy kopci.
furman
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 25
Dołączył(a): 6 lis 2015, o 20:53
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez pitbull03 » 18 maja 2016, o 19:48

danloo23 napisał(a):Witam Wszystkich:-)...
Jestem tu nowy,od kilku dni jestem posiadaczem V50 2.0D 136KM z 2004r.,wczesniej bylem oddany innej marce,mianowicie Alfie Romeo:-),mialem dwie ale czas na zmiany ale do rzeczy...
Autko jest Super,fajny komfort ale mam ostatnio dziwny problem,dokladnie chodzi o to ze zaraz po uruchomieniu silnika czuje spadek obrotow,dodatkowo po wcisnieciu gazu autko nie reaguje,jesli reaguje to bardzo powoli na gaz,obroty praktycznie nie wzrastaja.Po wylaczeniu silnika i ponownym uruchomieniu auto czasami gasnie,dopiero po chwili puszczania i wciskania gazu jakby cos sie "odblokowuje" i wszystko jest ok.Narazie zdarzylo sie to dwa razy w odstepie kilku dni i tylko zaraz po uruchomieniu silnika wiec prosze o wyrozomialosc i pomoc:-)...
Pozdrawiam.


Moje auto zachowywało się podobnie. Na początku pomogło wyłączenie auta, drugim razem wtyczka od egr i stukanie młotkiem, za trzecim razem już tylko laweta. Powodem był uszkodzony egr. Urwał się ten grzybek. Podłącz pod kompa ale wydaje mi się że to koniec egr.
Volvo V50, 2.0D, 136KM, 2006r.
Avatar użytkownika
pitbull03
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 31
Dołączył(a): 5 paź 2014, o 22:23
Lokalizacja: Warszawa
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2006

Postprzez takiRysiek » 2 lis 2016, o 10:18

Ja mam podobnie. Pierwszy raz przydarzyło się na drugi dzień po naprawie przepustnicy od ciepłego powietrza w trójniku.
Auto zaraz po odpaleniu trzymało obroty koło 800 i nie reagowało na pedał gazu. Jednocześnie z rury wydechowej wydobywał się gęsty czarny dym.
Pomogło zgaszenie silnika i ponowne odpalenie. Potem przydarzyło się to jeszcze dwukrotnie przez 2 miesiące.
Poza tym, auto działa normalnie, przyśpiesza, jest w miarę stabilne na wolnych obrotach.
takiRysiek
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 14
Dołączył(a): 6 cze 2016, o 14:57
Model: V50
Silnik: D4204T
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez traceron » 13 lut 2019, o 14:43

Ja mam teraz identycznie. Auto odpala wchodzi na ok8000brotów i nie reaguje na gaz i mocno kopci. Po ponownym uruchomieniu (nawet kilka razy) obroty wzrastają ale nie od razu.
Ktoś zdiagnozował co to może być?
Po kilku razach takiej przygody wyczyściłem EGR i przepustnice, ale problem nie zniknął. Dzieje się tak co kilka dni nie za każdym razem.
Mi to wygląda jakby silnik nie dostawał powietrza.
Jakieś propozycje d tych co rozwiązali problem.
traceron
na luzie
na luzie
 
Posty: 3
Dołączył(a): 7 maja 2017, o 18:04
Model: V50
Silnik: 2.0 D
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Mazury

Postprzez Milko » 20 lut 2019, o 12:54

Myślałeś o wtryskach? A może je sprawdzałeś? Masz tutaj http://www.wtryskiwacz.com/aktualnosci/ ... czy-diesla kilka info o objawach uszkodzony wtryskiwaczy.
Milko
na luzie
na luzie
 
Posty: 2
Dołączył(a): 25 sty 2019, o 10:26
Model: v50
Silnik: 2.0 TD
Rok produkcji: 2008
Lokalizacja: Gniew

Postprzez tymder » 5 mar 2019, o 13:24

czesc
tymder
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 5 mar 2019, o 13:24
Model: tymd
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: tymder

Postprzez bardrich » 10 mar 2019, o 11:32

czesc
bardrich
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 10 mar 2019, o 11:32
Model: bard
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: bardrich

Postprzez danpat » 12 mar 2019, o 17:23

sdf
danpat
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 12 mar 2019, o 17:22
Model: danp
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: danpat

Postprzez emilema » 15 mar 2019, o 18:11

fvdc
emilema
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 15 mar 2019, o 18:11
Model: emil
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: emilema

Następna strona

Powrót do Mechanika DIESEL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron