[2.0D 136KM 07-] Szarpie przy jednostajnej jezdzie między 1600-1950 rpm

silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod

Powrót do Mechanika DIESEL

Postprzez JacSwi » 30 kwi 2018, o 07:31

Ale brak filtra bo oryginalnie nie było czy ktoś wywalił?
Jak sprawa EGR? Był kalibrowany?
JacSwi
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 505
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Gucio16 » 30 kwi 2018, o 11:03

Dwunastoletni samochód volvo s silnikiem diesla i z DPF i o nieokreślonym przebiegu to mina.
Bierze się taki samochód na przegląd przed sprzedażowy do ASO - jak sprzedawca nie wyraża zgody to ma coś do ukrycia.
Gucio16
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 477
Dołączył(a): 1 lip 2016, o 17:36
Model: S40
Silnik: D3
Rok produkcji: 2012
Lokalizacja: Lubelskie

Postprzez JacSwi » 30 kwi 2018, o 18:57

Saper, wszystko da się naprawić, kłopot że rodacy chcą poprawiać fabrykę, a na koniec jest zdziwienie że coś szwankuje.
600 tysi dla prawidłowo serwisowanego motoru 1.6d czy 2.0d to nie jest jakiś specjalny wyczyn.
Znam D5 które mają pod milion i dopiero zaczynają umierać, oczywiście osprzęt był wymieniany kilka razy.
Do tego nie wszystkich stać na nowy czy prawie nowy samochód, i troszkę pokory w krytyce, bo znam sporo "kozaków" co dziś z prawie nowych aut przesiedli się na starocia, kasa raz jest a raz ....
JacSwi
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 505
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Desperat » 1 maja 2018, o 10:30

Proszę o porady w sprawie naprawy anie oceny jak kupiłem auto , auto jeździło normalnie cały czas jeździ ale niestety nabawił się defektu na początek został wywalony DPFz programowaniem, wymiana egr na nowy, przepływomierz później zmiana pompy wysokiego ciśnienia elektroregulatory na pompie wynik chodzi gorzej niż było ma problem z ciśnieniem przy niskich obrotach do 2 tys i zaczyna dymić niespalonym paliwem
Desperat
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 7
Dołączył(a): 23 kwi 2018, o 11:08
Model: V 50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez JacSwi » 1 maja 2018, o 21:25

To obstawiam źle usunięty FAP z oprogramowania, EGR powinieneś po wymianie/czyszczeniu skalibrować.
EGR częściowo pełni rolę zaworu bezpieczeństwa, i jest dość istotnym elementem.
Czy kalibrowałeś/przyuczałeś EGR?
I jeszcze jedno, w jakiej kondycji są wtryskiwacze?
JacSwi
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 505
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Desperat » 2 maja 2018, o 08:56

wtryski są w dobrym stanie egr był tylko adaptowany po zaślepieni go objawy nie ustępują, postaram się wgrać jeszcze softa ale najpierw zobaczymy jak on wygląda dzięki za rade odezwe się czy pomogło
Desperat
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 7
Dołączył(a): 23 kwi 2018, o 11:08
Model: V 50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez JacSwi » 2 maja 2018, o 17:41

Z tego co wiem to w motorach HDI po zaślepieniu EGR musi być usunięty z softu auta.
JacSwi
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 505
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Desperat » 11 maja 2018, o 16:24

czy jeśli ciśnienie na pompie wysokiego ciśnienia wacha się miedzy 278-290 i pojawia się kod układu P003 to te moje problemy wynikają z walniętej pompy czy ta wartość to norma, podobno skok nie może być większy o 5 jednostek
Desperat
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 7
Dołączył(a): 23 kwi 2018, o 11:08
Model: V 50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia strona

Powrót do Mechanika DIESEL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości