[2.0D 136KM 07-] Szarpie przy jednostajnej jezdzie między 1600-1950 rpm

silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod

Powrót do Mechanika DIESEL

Postprzez ratol90 » 9 cze 2018, o 17:07

Po zaslepieniu egru w tym silniku musi on być usunięty z softu co prawda bez tego też będzie jeździł ale gorzej.
ratol90
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 14
Dołączył(a): 27 maja 2017, o 17:06
Model: V50
Silnik: 2.0 D
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: Płock

Postprzez artek » 9 cze 2018, o 17:12

ratol90 napisał(a):Po zaslepieniu egru w tym silniku musi on być usunięty z softu co prawda bez tego też będzie jeździł ale gorzej.

Pytanie, jak będzie jeździł gorzej?
artek
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 474
Dołączył(a): 26 lis 2014, o 14:23
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2008

Postprzez ratol90 » 9 cze 2018, o 20:45

Np będzie szarpać mocno silnikiem przy gaszeniu co szybko wykonczy poduszki.
ratol90
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 14
Dołączył(a): 27 maja 2017, o 17:06
Model: V50
Silnik: 2.0 D
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: Płock

Postprzez szmydziu » 2 sie 2018, o 06:50

U mnie DPF wycięty. Problem mam od początku czyli od 241 tys km
Teraz na budziku mam 286 tys, 3 dni temu wymieniłem wszystkie wtryski na nowe.
Koszt 3450 zł - problem z szarpaniem jest dalej.

Mądre głowy radziły żeby wtyczke od przepływki wyjąć... nic się nie zmieniło.
Nie mam siły. Za wlozoną kase mialbym juz dwa takie volvo.
szmydziu
na luzie
na luzie
 
Posty: 4
Dołączył(a): 23 kwi 2017, o 20:07
Model: v50
Silnik: 2.0d
Rok produkcji: 2008
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez JacSwi » 3 sie 2018, o 07:01

Było nie poprawiać po fabryce, a teraz jedź tam gdzie program przerabiali.
JacSwi
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 528
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Gucio16 » 3 sie 2018, o 10:17

szmydziu napisał(a):U mnie DPF wycięty. Problem mam od początku czyli od 241 tys km
Teraz na budziku mam 286 tys, 3 dni temu wymieniłem wszystkie wtryski na nowe.
Koszt 3450 zł - problem z szarpaniem jest dalej.

Mądre głowy radziły żeby wtyczke od przepływki wyjąć... nic się nie zmieniło.
Nie mam siły. Za wlozoną kase mialbym juz dwa takie volvo.

I takie są skutki nielegalnych modyfikacji.
Gucio16
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 715
Dołączył(a): 1 lip 2016, o 17:36
Model: S40
Silnik: D3
Rok produkcji: 2012
Lokalizacja: Lubelskie

Postprzez Noszczo » 5 sie 2018, o 15:52

Mam to samo. Jeszcze dodatkowo szarpie. Dpf ok, egr czyszczony z chlodniczka, jutro wyczyszcze przepustnice.
Noszczo
na luzie
na luzie
 
Posty: 2
Dołączył(a): 5 sie 2018, o 15:27
Model: V50
Silnik: 2.0d
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Myszków

Poprzednia strona

Powrót do Mechanika DIESEL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość