instalacje: silnika, oświetlenia, sterowanie elektryczne podzespołami itp.
1 maja 2018, o 20:31
Witam. Wracałem z podróży i podczas jazdy zgasł silnik. Byłem 400 km od domu na drugi dzień do pracy, no to laweta, a co z tym związane koszty, poszło 1400 zł. Podłączyłem pod kompa bo akurat mam delphi a tu błędy.
P228C00 regulator 1 cisnienia paliwa, przekroczone limity sterowania , cisnienie za niskie
P115A00 niski poziom paliwa
wymuszone ograniczenie silnika
nieciągłe
Paliwo jest pół baku, i teraz gdzie jest przekaźnik pompy, bo zwaliłem przewody z filtra , kręcę silnikiem i paliwo nie dochodzi, myślę że to pompa. Zęby dostac sie do pompy trzeba zwalić bak, bo od góry nie ma dojścia. Może już miał taki sam problem. Pozdrawiam.
1 maja 2018, o 21:31
1.6 d nie ma pompy w zbiorniku.
Filtr paliwa do wymiany, możesz też i smok przeczyścić jak chcesz mieć pewność, prawdopodobnie jest przypchany.
Czasami wystarczy jedno pechowe tankowanie i kłopot gotowy.
Zacznij od filtra i odpowietrzenia układu, plus ogledziny czy gdzieś nie łapie lewego powietrza, może zwyczajnie gdzieś zassał powietrza między zbiornikiem a filtrem.
1 maja 2018, o 21:32
Jedyna pompa to wysokiego ciśnienia i innej brak w układzie paliwowym.
2 maja 2018, o 06:38
Witam. A ten bezpiecznik 74 15 A jest od pompy wysokiego cisnienia , znalazłem w opisie jest w nogach pasażera, a jeszcze pytanie to od czego idą do zbiornika 4 przewody dwa cienkie i dwa grubsze.
2 maja 2018, o 07:35
Przewody elektryczne,czy paliwowe?
2 maja 2018, o 08:38
Elektryczne 4 przewody, jak do czujnika poziomu to przeważnie dwa a tu mam 4. Dużo jest roboty z rzuceniem baku na dół?
Ostatnio edytowano 2 maja 2018, o 08:46 przez
peterson8514, łącznie edytowano 1 raz
2 maja 2018, o 08:46
Nie ma pompy wstępnej.Czy auto podpinane było pod kompa?
Zgasł bo może np.czujnik położenia wału padł, lub jakiś inny.
Daj znać co wyszło na kompie?
2 maja 2018, o 08:54
na kompie wyszło to
P244A00 Filtr cząstek stałych
Róznica cisnienia za mała
Nieciągłe
P051200 Wymagany obwód rozrusznika
Brak informacji o typie błedu
P228C00 Regulator 1 cisnienia paliwa, przekroczone limity sterowania, cisnienie za niskie
Nieciągłe
U016700 Brak komunikacji z modułem sterującym immobilazerem samochodu
Nieciągły
P115A00 Niski poziom paliwa
Wymuszone ograniczenie silnika
Nieciągłe
Takie były błędy
2 maja 2018, o 08:58
Z immem chyba nie bo kręciłem aż do tego stopnia że trochę rozładował sie akumulator, wczoraj robiłem test cisnienia na testerze to wychodzi jakby cos tłoczył bo zakres 340 -550- kpa no ale i tak z przewodów nie wychodzi paliwo
2 maja 2018, o 17:45
Jak będziesz miał rozpięte przewody paliwowe to nie poleci nic.
Temat jest taki że dolej paliwa, z 10 litrów, poskładaj i odpowietrz układ. Jeśli odpali to coś ze smokiem w zbiorniku.
Inna sprawa to FAP, może być zapchany.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.