Volvo V50 2.0 136km proszę o opinię

Dział dla wszystkich chcących zaprezentować swoje auto, wysłuchać opinii i komentarzy

Powrót do Nasze auta

Postprzez dawid1503 » 10 lut 2019, o 14:00

Witam. Kupiłem niedawno Volvo V50 2.0D 136km
Samochód pochodzi z polskiego salonu z Łodzi, auto z przebiegiem 283 tys km.
Jak czytałem na forach lub magazynach motoryzacyjnych, to podobno szukać najlepiej krajowego z pewnym przebiegiem.
Bo jak wiadomo te z za granicy często gęsto są kręcone. Blacha cała prawie w oryginale, mierzyłem czujnikiem, przecierka była tylko na lewym nadkolu i to było robione, facet jeszcze pokazał mi zdjęcia. Poprzedni właściciel regenerował turbinę przy przebiegu 230 tys. Olej i filtry wymieniane na czas. Rozrząd robiony przy przebiegu 229 tys. Gość twierdzi, że nigdy nie było wymieniane sprzęgło i jest oryginalne. Mój mechanik też twierdzi, że sprzegło jest ok i nie ma co się za wczasu przejmować tylko jeździć. Do wymiany mam tarcze i klocki z przodu, pomimo tego, że są założone prawie nowe, przy hamowaniu kierownica się trzęsie. Mechanik twierdzi że musiał je pokrzywić poprzedni właściciel lub założył jakieś tanie tarcze. Przy przyspieszaniu czuć drgania z przodu. Samochód generalnie jeździ fajnie, dobrze przyspiesza, skrzynia biegów pracuje ładnie, nie kopci ani nie wydaje niepokojących dźwięków.

I teraz mam kilka pytań. Czy ten przebieg na ten samochód to dużo? Czy możliwe jest to żeby samochód z tym przebiegiem dalej jeździł na oryginalnym sprzęgle? Co może być do ewentualnej wymiany z przodu ( np. przeguby wewnętrzne, łożyska w kołach czy coś innego)?
dawid1503
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 10 lut 2019, o 13:32
Model: V50
Silnik: Diesel, 2.0 136km
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Olesno

Postprzez MikePhobos » 12 mar 2019, o 23:10

Witaj. Ja mam nalatane 230 tys km. Sprzęgło oryginał, robione łożysko oporowe. Turbina regenerowana. Przy 200 tys wymiana amorkow i sprężyn z przodu. Rok temu łożysko koła. Dawaj fotki autka.
MikePhobos
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 28
Dołączył(a): 11 mar 2015, o 20:37
Model: v50
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Chorzów

Postprzez powwk » 10 maja 2019, o 03:15

Kolego, mam 342kkm i oryginalne turbo i dwumas. Co do trzęsienia przy przyspieszaniu to moze przegub wewnętrzny, ja wymieniłem od razu całą półoś i po problemie.
powwk
na luzie
na luzie
 
Posty: 4
Dołączył(a): 30 kwi 2018, o 13:25
Model: v50
Silnik: 2.0D Summum
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: Poznań


Powrót do Nasze auta

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość