Wiązka silnika

instalacje: silnika, oświetlenia, sterowanie elektryczne podzespołami itp.

Powrót do Elektryka

Postprzez Yelooonx » 19 wrz 2014, o 12:07

Witam serdecznie. Doszedłem na koniec internetu a dalej nie znalazłem informacji na temat tego, czy ktos podejmował się już wymiany wiązki silnika w V50. Mój problem to przerywający i gasnący sam z siebie silnik. W trakcie jazdy przy stałej prędkosci, jak i podczas przyspieszania, czuć wyraźne szarpnięcia jak i lekki spadek mocy. Żeby było ciekawie- dzieje się to naprawde okazjonalnie. Wystarczy zajrzeć pod maskę i poruszać główną wiązką (tą w peszlu) i samochód odżywa. Nie jest to egr, wtryski zostały wymienione. Czy ktos spotkał się z podobnym problemem? Macie jakies sugestie, zanim zakupie nową wiązke i zabiore się za jej wymianę? Na moje oko szukanie przerwy, bądź gdzie wiązka została skorodowana/przegnita, nie będzie takie proste... Pozdrawiam :)
Yelooonx
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 19 wrz 2014, o 12:01
Model: v50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2006

Postprzez pawelwaw84 » 19 wrz 2014, o 16:41

Jeśli poruszasz tą wiązką na wysokości skrzyni biegów i pomaga, to właściwie na samym jej początku. Proponowałbym zdjąć prawe nadkole, dostać się do kompa i tam przeczyścić/rozruszać wtyczki. To nic nie kosztuje a może tam coś nie styka. Polecam to robić na odłączonej minusowej klemie!
Sprzedam:
Komplet opon zimowych 205/55R16
Nakrętki zabezpieczające do alufelg.
Szczegóły na priv
pawelwaw84
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 207
Dołączył(a): 20 paź 2013, o 16:50
Model: V50
Silnik: 2,0D
Rok produkcji: 2004

Postprzez radovan » 20 wrz 2014, o 23:20

Witam kolego.Być może się mylę ale proponuję sprawdzić dokładnie dwie rzeczy:
1.Kostka elektryczna która zasila zespół turbo-elektrozawór-w v50-tkach zdarza się że szwankuje,pęka w środku i nie widać tego
2.Elektrozawór przy turbosprężarce może niedomagać
Ja osobiście miałem podobne objawy tzn.auto normalnie jeździło i sporadycznie traciło moc,szarpało po czym za chwilkę wszystko wracało do normy.Sytuacja powtarzała się i nasilała się aż problem nie mógł zniknąć.Trochę problemów z tym miałem bo ciężko było dokładnie zlokalizować usterkę która raz była a za drugim razem wszystko było ok.Wymieniłem elektrozawór ale problem znikł na chwilę i powrócił.Trochę mnie to kosztowało nerwów ale w końcu doszedłem do tego że również kostka elektryczna zasilająca zespół turbo+elektrozawór w środku legła awarii i po jej wymianie problemy znikły.
radovan
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 12
Dołączył(a): 13 wrz 2013, o 08:10
Model: v50
Silnik: 2.0d
Rok produkcji: 2008

Postprzez radovan » 20 wrz 2014, o 23:23

Ad wcześniejszej podpowiedzi-jak będziesz potrzebował posiadam wiązkę elektryczną do modelu po liftingu prawie kompletną.W razie czego info na priv. :D
radovan
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 12
Dołączył(a): 13 wrz 2013, o 08:10
Model: v50
Silnik: 2.0d
Rok produkcji: 2008

Postprzez Lipa21 » 17 maja 2017, o 22:08

Można wiedzieć co było przyczyną?
Lipa21
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 17 maja 2017, o 22:03
Model: V50
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez artek » 18 maja 2017, o 12:58

Lipa21 napisał(a):Można wiedzieć co było przyczyną?

Można. Pompa wodna nie podawała iskry na trójkąt od lawety. Ot i cała przyczyna.
artek
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 751
Dołączył(a): 26 lis 2014, o 14:23
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2008

Postprzez Cole » 3 lip 2017, o 22:36

Koledzy a czytaliście kiedyś o ad blue w samochodach ciężarowych i tirach? Ja czytałam troszkę na stronie http://www.scr-emulator.pl/ad-blue.html , oni akurat montują przeróżne ułatwienia do takich własnie samochodów. Zastanawiam się również nad swoim, mam dwa cięzarowe, warto pomyśleć na zapas np o chip tunning :)
Cole
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 35
Dołączył(a): 28 kwi 2016, o 21:51
Model: V50
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Sosnowiec


Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość