Polecam na you tube ; https://youtu.be/DcDhBiknMeE
Z Volvo spotykamy sie dość często kiedy ma DPF a nie FAP i robi więcej miasta niż tras.
To co zobaczycie na you tube zlecają ASO i niezależne kiedy w grę wchodzą koszty wymiany EGR/DPF.
mr-fix.pl napisał(a):PS. Przestańcie utrwalać błędne przekonanie, że filtr cząstek stałych mokry i suchy mają różne nazwy.
FAP to fracuski skrót, oznaczający to urządzenie co DPF, dieselrußpartikelfilter, roetfilter itp.
Francuzi w koncernie PSA mają rozwiązanie mokre, a reszta suche. Każdy tworzy skrót w swoim języku, ale nie można rozróżniać systemów mokrego i suchego po nazwie. Najlepszym tego dowodem jest Volvo, gdzie występują oba systemy (w zależności od silnika) oba są nazywane w dokumentacjach tak samo (albo DPF albo FAP w zależności od tego w jakim języku czytamy dokumentację).
artek napisał(a):Jak można rozpoznać, czy mamy filtr suchy, czy mokry?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości