Wszystko o amortyzatorach, sprężynach, układzie kierowniczym, końcówkach, drążkach itp.
Powrót do ZAWIESZENIE, układ KIEROWNICZY i HAMULCOWY
przez Shaohao » 31 lip 2020, o 08:53
Cześć.
Muszę wymienić plastikową obudowę przy dźwigni zmiany biegów w moim 240 z 1992 roku. W jaki sposób mogę zdjąć i wymienić pokrętło zmiany biegów żeby go nie uszkodzić? Ewentualnie, czy możliwe jest wyjęcie dźwigni zmiany biegów z podstawy w celu wymiany rozbitej plastikowej obudowy?
I dlaczego Volvo zbudowało resztę samochodu z materiału zdolnego zatrzymać pociski artyleryjskie, ale do wykończenia wnętrza użyło plastiku, który pęka od trzaśnięcia drzwiami w zimny dzień??
-
Shaohao
- na luzie
-
- Posty: 1
- Dołączył(a): 31 lip 2020, o 08:42
- Model: 240
- Rok produkcji: 1992
- Lokalizacja: Warszawa
-
przez wolwinka » 25 lis 2020, o 15:31
Jest to dość skomplikowany problem, jednak myślę, że możecie zapytać o to kogoś fachowego. Będzie to na przykład ekipa z firmy
Autojózefów , którzy zajmują się właśnie naprawami automatycznych skrzyń biegów. Dzięki temu będą posiadali odpowiednią wiedzę, żeby na 100% Ci pomóc.
-
wolwinka
- 3 bieg
-
- Posty: 119
- Dołączył(a): 13 sty 2020, o 09:28
- Model: v50
- Rok produkcji: 0
- Lokalizacja: Wrocław
przez Gflel343r » 15 lis 2021, o 21:16
-
Gflel343r
- na luzie
-
- Posty: 1
- Dołączył(a): 15 lis 2021, o 20:53
- Model: Opel
- Rok produkcji: 0
- Lokalizacja: Polska
Powrót do ZAWIESZENIE, układ KIEROWNICZY i HAMULCOWY
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości