Wymiana Płynu Wspomagania-wszystko co związane z tematem

Wszystko o amortyzatorach, sprężynach, układzie kierowniczym, końcówkach, drążkach itp.

Powrót do ZAWIESZENIE, układ KIEROWNICZY i HAMULCOWY

Postprzez lucyfer1234 » 24 kwi 2016, o 10:37

Witam,mimo ze producent nie przewidział wymiany oleju w wspomaganiu,to po okresowej kontroli zobaczyłem jak brudny jest u mnie olej.Brudny do tego stopnia ze trudno sprawdzic jakiego jest koloru(przypomina kawe z mlekiem).Mam pytania jaki olej do 2.0 D,jaka ilość,w jaki sposób najlepiej go spuścic oraz jak go odpowietrzyć .Pzdr.
lucyfer1234
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 84
Dołączył(a): 2 sie 2015, o 09:33
Model: v50
Silnik: Diesel 2.0 136KM
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa

Postprzez lucyfer1234 » 19 lis 2017, o 09:14

Nikt nie pomoże?,nikt nie wymieniał?
lucyfer1234
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 84
Dołączył(a): 2 sie 2015, o 09:33
Model: v50
Silnik: Diesel 2.0 136KM
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa

Postprzez Gucio16 » 19 lis 2017, o 09:50

Wymieniał ale w serwisie i się nie przyglądał.
objętość 1,0-1,2 l płyn WSS M2C04-A lub zamiennik o identycznych właściwościach.
Gucio16
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 840
Dołączył(a): 1 lip 2016, o 17:36
Model: S40
Silnik: D3
Rok produkcji: 2012
Lokalizacja: Lubelskie

Postprzez tomasz231 » 22 gru 2017, o 18:14

tomasz231
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 5
Dołączył(a): 22 gru 2017, o 18:13
Model: afda
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: wawa

Postprzez katalizator » 4 lut 2018, o 10:04

Ja tego nie robiłem co prawda ale wiem, że aby dostać się do elenktycznej pompy wspomagania na której to znajduje się na stałe zbiornik płynu wspomagania należy zdjąć prawe koło oraz nadkole i mamy bardzo dobry dostęp do zbiorniczka. Poza tym pompa to najniższy punkt całego układu więc ja bym spuszczał pły przez odkręcenie najniższej rurki wspomagania od pompy. Dodatkowo konstrukcja zbiorniczka płynu wspomagania z "długą szyją" sugeruje bynajmniej mnie, że układ odpowietrza się samoczynnie. Oczywiście trzeba pokręcić trochę po wymianie płynu w max zakresach lewo/prawo i koniecznie na włączonym silniku na postoju. Ale to moja rada i jak mówiłem jeszcze nie wymieniłem płynu w układzie (podmieniałem na chwilę całą pompę tylko).
Avatar użytkownika
katalizator
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 207
Dołączył(a): 31 gru 2013, o 18:00
Lokalizacja: Łódź
Model: v50
Silnik: 2.0 D4204T
Rok produkcji: 2007


Powrót do ZAWIESZENIE, układ KIEROWNICZY i HAMULCOWY

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości