Wszystko o amortyzatorach, sprężynach, układzie kierowniczym, końcówkach, drążkach itp.
24 kwi 2016, o 10:37
Witam,mimo ze producent nie przewidział wymiany oleju w wspomaganiu,to po okresowej kontroli zobaczyłem jak brudny jest u mnie olej.Brudny do tego stopnia ze trudno sprawdzic jakiego jest koloru(przypomina kawe z mlekiem).Mam pytania jaki olej do 2.0 D,jaka ilość,w jaki sposób najlepiej go spuścic oraz jak go odpowietrzyć .Pzdr.
19 lis 2017, o 09:14
Nikt nie pomoże?,nikt nie wymieniał?
4 lut 2018, o 10:04
Ja tego nie robiłem co prawda ale wiem, że aby dostać się do elenktycznej pompy wspomagania na której to znajduje się na stałe zbiornik płynu wspomagania należy zdjąć prawe koło oraz nadkole i mamy bardzo dobry dostęp do zbiorniczka. Poza tym pompa to najniższy punkt całego układu więc ja bym spuszczał pły przez odkręcenie najniższej rurki wspomagania od pompy. Dodatkowo konstrukcja zbiorniczka płynu wspomagania z "długą szyją" sugeruje bynajmniej mnie, że układ odpowietrza się samoczynnie. Oczywiście trzeba pokręcić trochę po wymianie płynu w max zakresach lewo/prawo i koniecznie na włączonym silniku na postoju. Ale to moja rada i jak mówiłem jeszcze nie wymieniłem płynu w układzie (podmieniałem na chwilę całą pompę tylko).
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.