silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod
Powrót do Mechanika DIESEL
przez mk79 » 16 sie 2017, o 13:46
czesc
W moim volvo v 50 mam problem z brakiem moc i wzrastającym poziomem oleju. Pojechałem do mechanika i djarnoza jest taka: zapchany dpf i niesprawne wtryski.
Zadzwonilem do intercars i cena za 1 to 1500zl. a w aso volvo za 1 to 1700zl a za komplet 2360zl różnica w cenie ogromna. czy ktos z was wie o co tu chodzi dlaczego taka roznica i czy te tanie z aso sa orginalne? Ktore wybrac?
Z góry dziekuje za odpowiec.
pozdrawiam
-
mk79
- na luzie
-
- Posty: 2
- Dołączył(a): 13 sie 2017, o 09:40
- Model: v50
- Silnik: 2,0d
- Rok produkcji: 2009
- Lokalizacja: Pińczów
przez katalizator » 30 sie 2017, o 18:38
Kolego podobno tych wtrysków się nie regeneruje, ale jest na forum użytkownik, który wymieniał końcówki wtryskiwaczy i pisał, że wymienia się je jak w tradycyjnych wtryskiwaczach. Że to nic trudnego. Poszukaj gdzieś na forum jest o tym wątek.
-
katalizator
- 3 bieg
-
- Posty: 220
- Dołączył(a): 31 gru 2013, o 18:00
- Lokalizacja: Łódź
- Model: v50
- Silnik: 2.0 D4204T
- Rok produkcji: 2007
przez krzysztof63 » 30 sie 2017, o 18:43
Jestem po tym zabiegu.Regenerowane 1800 nowe 2100.Wybór jest prosty/
-
krzysztof63
- 3 bieg
-
- Posty: 142
- Dołączył(a): 26 kwi 2016, o 12:06
- Model: C 30
- Silnik: D4204T
- Rok produkcji: 2007
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Powrót do Mechanika DIESEL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości