Gucio16 napisał(a):Widzisz - kupiłeś samochód 12 - letni po przejściach i nie dziw się, ze będzie usterkowy. Teraz trzeba tylko dokładać.
Volvo robi teraz samochody na 10 lat lub 200 tyś przebiegu - później na szrot. Skończyły się dobre lata volvo.
To żeś pomógł koledze, naprawdę.
A co do samochodu i jego dolegliwości, sprawdź przepływomierz, czy nie jest uszkodzony. Jak sprawdzić? Już Ci mówię, odepnij przepływomierz i przejedź się, jeśli to wina przepływki, po odpięciu ożywi się, ecu wróci do ustawień fabrycznych, gdyż nie ma podanych mas powietrza i temperatury.
Następna przyczyna to może być zastana geometria turbiny, zablokowała się na wysokich obrotach, do 3tys obr masz poprostu turbodziure, i podlewa go paliwem aby go rozbujać, dlatego takie spalanie.
Daj znać co wyszło po dopięciu przepływki, tylko odpinaj ją na wyłączonym zapłonie.
Pozdrawiam.