artek napisał(a):Wszystko pięknie, ładnie, tylko tego zestawu nie wolno używać do codziennej jazdy na drogach publicznych.
O tym każdy doskonale wie, tylko pół Polski na nich jeździ - wystarczy popatrzyć po allegro ile się tego sprzedaje. Myślisz, że ludzie zakładają to do traktorów na pole, czy do quadów
Jak ktoś ma szczęście, to pojeżdzi dłużej......do pierwszej kontroli drogówki.
Jeżdżę na ringach LED jako DRL od już chyba dwóch lat i jakoś się nie zainteresowali, pomimo, że nieraz stali, to i tym się raczej nie zainteresują.
Swoją drogą jestem ciekawy jak auta nie przystosowane do tych żarówek przechodzą badania techniczne. Chyba, że badania przeprowadza jakiś niekompetentny Czesiu i dla niego żarówka to żarówka, ważne, że świeci.
Akurat w S40/V50 lampy są soczewkowe, więc ani to się nie rzuca w oczy, ani też nikogo nie oślepia - testowałem kilkukrotnie namacalnie na sobie. Wkurza mnie jak ktoś oślepia na drodze więc sam bym tego nie robił innym, jeżeli bym wiedział, że tak jest. Przy soczewce nie ma takiego efektu, bo ta rozprasza wiązkę światła.
Na przegląd prawdopodobnie zestaw odłączę i założę zwykłą H7, bo to 3 min. roboty, a cały zestaw zamontowany jest bezinwazyjnie. Ludzie pisali też, że i z HID-ami jeździli i co najwyżej światła im na przeglądzie wyregulowali
furman ja u siebie założyłem 6000K, ale myślę nad wymianą na 8000K. Jak chcesz, żeby mniej rzucały się w oczy to wybierz 4300K