[2.0D 136KM 03-07] zepsuł się :(

silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod

Powrót do Mechanika DIESEL

Postprzez firefighter » 2 cze 2018, o 13:02

Witam.
Jechaliśmy z żoną i kolegą z okolic Zgierza do Katowic i moje volvo pierwszy raz od pięciu lat wywaliło kopyta. Na autostradzie a1 koło Piotrkowa Trybunalskiego trochę zaczął wariować. Klima raz była raz nie było. Samochód przestał mieć moc na razy, tzn ja mu w pedał na maxa a on nic. Za chwilę wywaliło zbiornik od płynu chłodniczego.(Samochód się nie zagotował całkiem)
Szybkie telefony i znaleźliśmy zbiornik w Pabianicach, kolegi tata nam go podwiózł i wymieniliśmy go na miejscu.
Ruszyliśmy dalej w trasę, niestety nie na długo. Koło Radomska pojawił się kolejny stary problem. Z wężyka od przelewu paliwa leciało paliwo na silnik i gotowało się na silniku. Zatrzymaliśmy się na stacji i chciałem podgiąć tą spinkę, która blokuje plastik od przelewu, ale było nie wygodnie i wypieliśmy wtyczkę od tego wtrysku. Włożyliśmy spinkę, ale nie podłączyliśmy wtrysku i odpaliłem silnik. Od tamtego momentu paliwo przestało lecieć, ale silnik pracuje jak traktor i praktycznie nie reaguje na gaz. Ledwie dałem radę przejechać na drugą stronę ulicy 5km/h. Dzwoniliśmy po znajomych i udało się, że przyjechał gość z komputerem pokasował błędy i powiedział, że tylko jeden wtrysk jest sprawny i może wejść w jego konfigurację. Bylismy zmuszeni wracać do domu na lawecie. Proszę o pomoc, może ktoś miał taką sytuację lub zna się na tym dobrze i jest w stanie podpowiedzieć jaka moze być przyczyna i kosz naprawy??
firefighter
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 2 cze 2018, o 12:35
Model: v50
Silnik: 2,0d
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Parzęczew

Postprzez mateusz306 » 24 cze 2018, o 23:24

Trzeba zwrócić sobie uwagę na to, że o samochód latem trzeba dbać i trzeba to robić, jeśli nie chcemy mieć kłopotów. Temperatura, korki i często korzystanie z samochodu nie wpływają na niego dobrze, dlatego warto zerknąć sobie na informacje dostępne na stronie https://nocar.pl/blog/jak-dbac-o-akumulator-latem/ Na pewno będą potrzebne i przydają się na przyszłość.
mateusz306
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 27
Dołączył(a): 17 lis 2017, o 12:56
Model: v50
Silnik: 1,8
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Kraków

Postprzez artek » 25 cze 2018, o 07:39

mateusz306 napisał(a):Trzeba zwrócić sobie uwagę na to, że o samochód latem trzeba dbać i trzeba to robić, jeśli nie chcemy mieć kłopotów. Temperatura, korki i często korzystanie z samochodu nie wpływają na niego dobrze, dlatego warto zerknąć sobie na informacje dostępne na stronie https://nocar.pl/blog/jak-dbac-o-akumulator-latem/ Na pewno będą potrzebne i przydają się na przyszłość.

Lecz się debilu z reklamą.
artek
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 561
Dołączył(a): 26 lis 2014, o 14:23
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2008


Powrót do Mechanika DIESEL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości