silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod
Powrót do Mechanika DIESEL
przez Styczny19 » 17 wrz 2017, o 17:29
Witam , wczoraj wracając do domu zapalił mi się wymagany serwis silnika , czek zapalił się już gdy zaparkowalem samochód , dzisiaj samochód odpala lecz po paru sekundach gaśnie jak by coś go dusilo, zmieniłem przepływomierz ale bez zmian , krótko mówiąc pomocy
Volvo V50 2.0D 2006 rok
-
Styczny19
- 1 bieg
-
- Posty: 7
- Dołączył(a): 27 cze 2017, o 14:53
- Model: V50
- Silnik: 2.0D
- Rok produkcji: 2006
- Lokalizacja: Radomsko/Holandia
przez krzysztof63 » 19 wrz 2017, o 16:50
Bez VIDY nie dowiesz się nic.Jak jesteś w Polsce poszukaj kogoś kumatego ze sprzętem,jak w Holandii tylko serwis Volvo.
-
krzysztof63
- 3 bieg
-
- Posty: 142
- Dołączył(a): 26 kwi 2016, o 12:06
- Model: C 30
- Silnik: D4204T
- Rok produkcji: 2007
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
przez Styczny19 » 19 wrz 2017, o 20:27
W Polsce komputer pokazał błąd 2141 zawór dolotowy, wcześniej też był problem z odpaleniem go na ciepłym silniku jak by ciśnienie paliwa było za małe , jestem obecnie w Holandii i nie mam dostępu do komputera.
-
Styczny19
- 1 bieg
-
- Posty: 7
- Dołączył(a): 27 cze 2017, o 14:53
- Model: V50
- Silnik: 2.0D
- Rok produkcji: 2006
- Lokalizacja: Radomsko/Holandia
przez krzysztof63 » 20 wrz 2017, o 06:28
EGR pozostaje w pozycji otwartej po zgaszeniu silnika i stąd problem z odpaleniem.Doraznie :klepnij go po części metalowej bo się zacina/usterka lub nagar/Docelowo:wymień lub zaślep,albo rano,przed uruchomieniem wyciągnij mu wtyczke,dostęp jest.Napisz czy jest różnica.
-
krzysztof63
- 3 bieg
-
- Posty: 142
- Dołączył(a): 26 kwi 2016, o 12:06
- Model: C 30
- Silnik: D4204T
- Rok produkcji: 2007
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
przez Styczny19 » 20 wrz 2017, o 11:37
EGR był wymieniany jakieś 1600km temu , już ten zabieg robiłem odpinałem kostkę oraz klepałem go po części metalicznej i brak efektów , wydaje mi się że EGR działa jak powinien.
-
Styczny19
- 1 bieg
-
- Posty: 7
- Dołączył(a): 27 cze 2017, o 14:53
- Model: V50
- Silnik: 2.0D
- Rok produkcji: 2006
- Lokalizacja: Radomsko/Holandia
przez Janne » 20 wrz 2017, o 12:36
No to jak to już robiłeś to nie wiem co może być nie tak.
-
Janne
- na luzie
-
- Posty: 1
- Dołączył(a): 20 wrz 2017, o 11:15
- Model: fx45
- Rok produkcji: 0
- Lokalizacja: warszawa
przez Styczny19 » 20 wrz 2017, o 13:29
Jutro posprawdzam bezpieczniki może któryś się spalił , i chyba wezmę się za wymianę pompy paliwa coś mi się wydaje że nie daje odpowiedniego ciśnienia
-
Styczny19
- 1 bieg
-
- Posty: 7
- Dołączył(a): 27 cze 2017, o 14:53
- Model: V50
- Silnik: 2.0D
- Rok produkcji: 2006
- Lokalizacja: Radomsko/Holandia
przez krzysztof63 » 20 wrz 2017, o 16:49
O jakiej pompie piszesz?
-
krzysztof63
- 3 bieg
-
- Posty: 142
- Dołączył(a): 26 kwi 2016, o 12:06
- Model: C 30
- Silnik: D4204T
- Rok produkcji: 2007
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
przez artek » 20 wrz 2017, o 19:59
Janne napisał(a):No to jak to już robiłeś to nie wiem co może być nie tak.
Jesteś idiota, czy tylko udajesz ?
-
artek
- 5 bieg
-
- Posty: 751
- Dołączył(a): 26 lis 2014, o 14:23
- Model: V50
- Silnik: 2.0D
- Rok produkcji: 2008
przez Styczny19 » 21 wrz 2017, o 12:31
Pompa wtryskowa , jutro sprawdzę jeszcze wiązkę od wtyczki EGR , już nie mam pojęcia co jest nie tak...
-
Styczny19
- 1 bieg
-
- Posty: 7
- Dołączył(a): 27 cze 2017, o 14:53
- Model: V50
- Silnik: 2.0D
- Rok produkcji: 2006
- Lokalizacja: Radomsko/Holandia
Powrót do Mechanika DIESEL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości