silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod
Powrót do Mechanika DIESEL
przez mmllmm » 29 gru 2016, o 12:01
U mnie komunikat pojawił się po zatankowaniu auta i wychodzi na to że poprostu brakło płynu EYOLYS. Koszt uzupełnienia to około 300PLN w nieautoryzowanym warsztacie.
-
mmllmm
- 1 bieg
-
- Posty: 7
- Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:53
- Model: V50
- Silnik: 2.D
- Rok produkcji: 2007
-
przez timothydalton3m » 29 mar 2021, o 18:49
Witam.
Dziś podczas szybszej jazdy (ok. 180km/h) wyskoczył mi komunikat "Wymagany Serwis Silnika". Na postoju sczytałem sobie błędy i pokazało mi się takie coś:
- Kod: Zaznacz cały
============1==============
P242F
Raw code: 242F
ECU: 10
Status: Oczekiwana usterka obecna, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna
OBDII: Diesel particulate filter (DPF) - blockage/ash accumulation
============2==============
P0380
Raw code: 0380
ECU: 10
Status: Test jest blokowany przez inne DTC, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna
OBDII: Glow plugs, circuit A - malfunction
============3==============
P242F
Raw code: 242F
ECU: 10
Status: Oczekująca
OBDII: Diesel particulate filter (DPF) - blockage/ash accumulation
Po odczycie wskoczyłem na trasę i przegoniłem auto na wyższych obrotach przez ok. 10 minut. Komunikat się nie pokazał ale błędy są dalej zapisane.
Pytanie więc się nasuwa... Błędy mogę kasować czy powinienem udać się na serwis?
Pozdrawiam.
-
timothydalton3m
- na luzie
-
- Posty: 3
- Dołączył(a): 13 mar 2021, o 21:42
- Model: V50
- Silnik: 2.0 D
- Rok produkcji: 2008
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Powrót do Mechanika DIESEL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości