[2.0D 136KM 07-] Dymi na białoooo

silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod

Powrót do Mechanika DIESEL

Postprzez JohanZymft » 23 lut 2018, o 16:22

Podpinam sie pod temat.
Moje v-50 z roku 2008 jest juz po wymianie slupka silnika, wtryskow, turbiny, pompy paliwa, intercoolera i innych tanszych lub drozszych pierdol.
Niestety przyszly nizsze temperatury, auto przestalo dwa dni przy -3 na powierzchni plaskiej i samochod nie odpalil. Pierwsza mysla byla zle zregenerowana pompa paliwa. Niestety
dzis dostalem diagnoze jako, ze korbowod uszkodzony a przy okazji wycieczki paliwa.
JohanZymft
na luzie
na luzie
 
Posty: 2
Dołączył(a): 23 lut 2018, o 15:23
Model: v50
Silnik: 2.0 D
Rok produkcji: 2008
Lokalizacja: Knurów

Postprzez marekdrill777 » 7 mar 2018, o 14:35

Dziękuję za cenne wskazówki pozdrawiam
marekdrill777
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 7 mar 2018, o 14:27
Model: 2
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 2002
Lokalizacja: Katowice

Postprzez marityd » 8 mar 2018, o 22:44

hej
marityd
na luzie
na luzie
 
Posty: 2
Dołączył(a): 8 mar 2018, o 22:43
Model: mari
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: marityd

Postprzez Dario2000 » 13 maja 2021, o 06:06

Siemka ...mam pytanie ? Co w końcu okazało się z tym samochodem ?
Dario2000
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 13 maja 2021, o 06:03
Model: V50
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 2008
Lokalizacja: Limanowa

Poprzednia strona

Powrót do Mechanika DIESEL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości