Jaka centrala telefoniczna?

Ogólna dyskusja o Volvo, motoryzacji i nie tylko

Powrót do Ogólne

Postprzez modzio » 23 cze 2016, o 14:07

Dodam, że obecnie nie mamy centrali tylko bezpośrednie łączenie. Chodzi o sklep internetowy. Chcielibyśmy uporządkować sprawy związane z połączeniami. Możecie polecić coś w tym zakresie?
modzio
 

Postprzez lopez » 14 lip 2016, o 14:49

Niektórzy operatorzy mają coś jak wirtualna centralka, ty tylko zapinasz konto voip gdzie chcesz i ustawiasz co trzeba.
Np Datera ma coś takiego. Ot chociażby Call-eX lub Call-eX.
Sprawdź sobie jeszcze tutaj https://www.datera.pl/ masz tam trochę więcej informacji na ten temat, cennik i jak to działa w praktyce.
lopez
 

Postprzez pasek » 25 lis 2019, o 14:38

Najlepsza wirtualna centrala VoIP z call center od Focus Telecom. Na https://focustelecom.pl/blog/call-cente ... o-to-jest/ dokładnie opisali to rozwiązanie. Zdecydowanie ułatwia kontakt z klientami i usprawnia całą komunikację w firmie. Z plusów najbardziej istotnych to taki, że nie potrzebujesz dodatkowych sprzętów do jej obsługi poza komputerem, łączem internetowym i ewentualnie telefonem. Kolejna sprawa to dowolność z doborze numerów, bez żadnego związku z lokalizacją jak to ma miejsce w przypadku telefonii tradycyjnej. Nie ma usługa stałego abonamentu dlatego jest zwyczajnie taniej a ewentualna zmiana operatora możliwa jest w każdym momencie i natychmiastowo. Jakość połączeń jest o wiele lepsza przy tym, potwierdzają to także klienci w firmach gdzie z takiej centrali się korzysta.
pasek
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 244
Dołączył(a): 27 mar 2016, o 17:54
Model: S40
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Wawa








Następna strona

Powrót do Ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], walnut i 38 gości