[2.0D 136KM 03-07] P0571 + P0625 + P1934 + U0326

silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod

Powrót do Mechanika DIESEL

Postprzez mmaciek3905 » 1 sie 2021, o 15:17

Cześć,

Co się udawało zrobić samemu to się udawało, ale dzisiaj wyskoczyło kilka błędów sprawdzonych przez moduł ELM327 iCar 2. Nie zapaliła się żadna informacja na zegarach o błędach.

P0571 - Cruise Control/Brake Switch A Circuit
P0625 - Układ napędowy
P1934 - Układ napędowy
U0326 - Sieć

Dodatkowo na niższych biegach 1 oraz 2 przy przedziale 2-3 tysiące obrotów coś tam zaczyna stukać i klekotać. Przy wyższych obrotach wszytko śmiga bez problemów. Turbo nie dymi, doładowanie jest. Brak utraty mocy.

Ktoś może ma pomysły gdzie szukać przyczyny?
mmaciek3905
na luzie
na luzie
 
Posty: 2
Dołączył(a): 1 sie 2021, o 15:14
Model: V50
Silnik: 2,0D 136
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez mmaciek3905 » 12 paź 2021, o 14:42

Jak ktoś tu kiedyś trafi to wyjaśniam temat... Samochód trafił do trybu awaryjnego, zaczęło też odcinać turbo.

Po skasowaniu wszystkich błędów z iCar 2 na Delphi pojawił się błąd P2263 nieciągły - regulator turbiny, bez możliwości skasowania.
Metodą, która wyleczyła ten błąd to wymiana przewodów podciśnienia. Niestety gdzieś puszczały. Prawdopodobnie przy N75. Zamówiłem silikony 3,5x2 z oplotami - 4 metry wystarczą. Dla podglądu wrzucam link:
https://allegro.pl/oferta/przewod-wezyk ... 0532549339

Jeżeli chodzi o zgrzytanie to wysiadła poduszka skrzyni. Po wymianie wszystko ustało i wołowinka lata jak nowa :mrgreen:
mmaciek3905
na luzie
na luzie
 
Posty: 2
Dołączył(a): 1 sie 2021, o 15:14
Model: V50
Silnik: 2,0D 136
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: Gdańsk


Powrót do Mechanika DIESEL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości