Jeśli nie wiesz, w której kategorii powinieneś zadać swoje pytanie, możesz to zrobić tutaj. Mod umieści ją we właściwej za Ciebie
6 maja 2021, o 11:15
Witam mam problem z V50 2.0D 136KM 2008r. na 2,3,4 biegu bardzo głośny szum dobiega spod podłogi, sprzęgło sprawne natomiast na 5 i 6 biegu wszystko OK jaka może być diagnoza dodam skrzynia manual
16 maja 2021, o 13:38
Witam mam problem z V50 1.6d z 2010r przebieg 160 tys, pojawił się błąd - Wymagany serwis układu silnika, brak mocy samochód przechodzi w tryb awaryjny. Proszę o pomoc lub ewentualnie o polecenie jakiegoś programu do diagnozy, posiadam interfejs bluetooth. Pozdrawiam
11 cze 2021, o 09:55
przyłączam się do pytania
--------------------------
Lampy wiszące i żyrandole
21 lip 2021, o 00:42
Volvo v50 2.0d czy po wyjęciu panelu środkowego (klima radio cały wodospad ) auto odpali normalnie ? Czy da radę jeździć bez niego ?
29 lip 2021, o 12:20
Mam ten sam problem i zastanawiam sie, czy pomoże coś takiego jak pochłaniacz wilgoci. Widzialem takie w biedrze, ale jeśli polecicie coś porządniejszego to jestem w stanie zamówić sobie i dać za nie więcej.
Niestety w ostatnim czasie szwankuje mi w aucie klima oraz przez to widzę znacznie mocniejsze parowanie wilgoci.
Czy jesteście w stanie coś na to polecić?
https://motoklub.pl/pochlaniacz-wilgoci-do-samochodu
1 sie 2021, o 08:57
Czy jeśli mam w v50 2012 spryskiwacze reflektora z pojedynczym spryskiem. Podejdą na zamianę te z podwójnym.
3 sie 2021, o 21:21
Witam.
Od niedawna jestem posiadaczem Volvo S40 2.4i z 2005r, podobno jest to wersja summum, ale nie mam co do tego pewności. Po czym można stwierdzić czy faktycznie jest to najwyższa wersja wyposażenia? Pozdrawiam
12 sie 2021, o 15:57
Mam nie sprawny system wtrysku płynu DPF do zbiornika paliwa . Chciałbym sam go dolewac do zbiornika paliwa przy każdym tankowaniu do pełna . Wie ktoś ile system wtryskuje płynu DPF przy pełnym zbiorniku paliwa ??
28 wrz 2021, o 10:59
Witam!
Od jakiegoś miesiąca borykam się z dziwnym zachowaniem skrzyni biegów.
Problem polega na tym, że od czasu do czasu między 2 i 3 biegiem występują jakieś komplikacje.
Przy przerzucaniu z 2 na 3 pojawiają się następujące objawy:
-Przed wejściem na 3 bieg silnik najpierw wchodzi na wysokie obroty 3-4tys, a potem następuje szarpnięcie(coś ala strzał ze sprzęgła) i wówczas wskakuje wyższy bieg.
Przy zrzucaniu z 3 na 2 pojawiają się następujące objawy:
-Przy przechodzeniu z 3 na 2 następuje szarpnięcie, które czuć przy tej zmianie.
Dodatkowo zauważyłem, że skrzynia wrzuca biegi trochę wcześnie(mogę być w błędzie) i przy 40km/h jest wrzucany 4 bieg, a przy 60km/h jest wrzucany 5 bieg.
Komputer nie pokazuje żadnych błędów w skrzyni.
Co może być źródłem problemu?
Jakie koszty mogą być z tym związane?
Czy w okolicach Warszawy jest jakiś warsztat, który mógłby się zająć tym problemem?
29 lis 2021, o 13:29
Nie znam się na tym totalnie wiec nie pomoge w tej kwestii.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.