Pomimo staran problem powrocil wiec... doszlo do demontazu blokady.
Nie robilem foto ale mozna to wszedzie znalezc jak to zrobic.. kilka srubek i plastiki zdjete,musimy zwalic plastik za fala,oslone nad nogami i oslone kierownicy (obie).
Jak juz mamy odsloniete to czas na sruby mocujace.. oryginalne sa zamontowane zrywalne i wygladaja jak nity, nacialem je dremelem i wykrecilem .. tu instrukcja rowniez do odnalezienia na yt .
Prubowalem rozpolowic to diabelstwo jakos subtelnie ale skonczylo sie na konkretnym wiertle co poskutkowalo otworzeniem tego cuda..
Zwroccie uwage ze ten przekaznik jest w kilku wersjach,u mnie byl 21A a wstawilem 30A,plytka byla przystosowana do obu co ciekawe,typ przekaznika wykopany na internetach..
nie zawsze jest mozliwosc zastosowania tego co ja bo na plytce nie ma na to miejsca.. jedynie po rozebraniu mozecie to stwierdzic ktory bedzie pasowac.
posmarowane i poszlifowane wszystko szczegolnie rygiel i zebatka, przewiercilem 2 dodatkowe dziurki do mocowania pokrywy,
dziurki po wierceniu zalane klejem epoxydowym, po zlozeniu trzyma lepiej od oryginalu..
Pozniej pozostalo zamontowac z powrotem o obserwowac efekty... na fotce zamienne sruby ..
i to na tyle.. jak na razie dziala..
Widze ze cos kuleje udostepnianie zdjec to wrzuce link do fotek ktore zrobilem podczas naprawy >
https://www.dropbox.com/scl/fo/uf0qwy78ihnrdnl905rh1/h?dl=0&rlkey=fnxovjhirqktgeeixe11837vy